zondag 29 april 2012

Post voor jou....





Hallo Allemaal

Wat een slecht weer was het weer vandaag .....nu schijnt wel de zon hopen dat het morgen wel mooi weer is .Onze dochter heeft een demo van turnen ,moet het wel droog zijn .Maar hier in nederland kan alles.dus we gaan maar duimen .....

Maar vandaag weer een kaartje gemaakt bij Elke kaart een feestje is de uitdaging maak een kaartje met "You've got mail" 
en het is een kleuren uitdaging ik heb de kleuren geel en abrikoos gebruikt
De stempel van de postcard heb ik van mijn vriendin geleend
verder de bloemen met een stans van crealies,wat mini knoopjes kant en lint

Fijne Koninginnendag morgen
groetjes Marcella.

15 opmerkingen:

  1. Hoi Marcella, Ik vind je kaar in één woord SUPER! Bedankt voor je lieve berichtjes op mijn blog. Liefs, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi kaartje heb je weer gemaakt.
    liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi marcella eerst wil ik even zeggen dat ik je foto op het blog van E.H.I. geweldig mooi vind, dan nog even over de moederdag kaart van Cindy ik had je berichtje aan haar gelezen en ik ben er ontroerd van je bent ook nog niet zo oud en als je dan je ouders al moet missen vreselijk,maar jij hebt een lieve man en kinderen en je maakt zulke prachtige kaarten etc ik ben blij je volger te zijn.Deze kaart is ook weer schitterend en er zijn altijd hele mooie inzendingen bij ekeF toch lieve lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauwwww Marcella
    wat een super mooi kaartje, geweldig leuk idee die Post Card als achtergrond

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Marcella,
    Dit vind ik een supermooie kaart!
    Leuke kleuren gebruikt!

    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het is weer een prachtkaartje Marcella, mooie zachte kleuren, leuk dat kantje onderaan en die 'postkaart' erop!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow another stunning card marcella. I love the colours you have used they are so elegant,The flowers are so pretty Julie x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Marcella



    Ik kwam via ekef bij jou terecht en vind dat je heel erg mooie kaarten maakt.
    Ben dan ook volger van je geworden.

    Succes buj ekef de mijne staat er bijna naast.

    groetjes mija

    http://mijacards.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kaart zeg en wat een leuke layout heb je gebruikt. Mooie zachte kleuren ook.
    Heel erg leuk dat je meedoet met de challenge van EKEF.
    Groetjes Gretha

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige kaart in mooie zachte lentekleurtjes.
    Geweldig leuk die grote envelop en het Magnoliaatje is ook erg schattig en mooi ingekleurd.

    Groetjes Aletta

    Gezellig dat je meedoet met de challenge van EKEF.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Marcella

    Wat een mooi zacht kaartje en dat randje kant is zooooo mooi.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtkaart in deze zachte kleurtjes Marcella!
    Hartstikke leuk dat je meedoet met onze uitdaging bij elke Kaart een Feestje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat heb je hem weer mooi gemaakt Marcella.
    Een leuk idee en je bloemetjes zien er ook weer zo fantastisch uit.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hier ook weer van die mooie bloemen!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. heel erg mooi.leuke kaart ,leuk dat je meedoet .gr Anja EKEF-DT

    BeantwoordenVerwijderen