donderdag 14 maart 2013

Een mannenkaart.......??!!



Hallo allemaal

Een mannenkaart ja ik moest wel zaterdag word mijn broer 40 en gaan we lekker uit eten.En dan moet ik natuurlijk wel een kaartje maken .Hij is pas met mijn andere broer samen op vakantie geweest en hebben ze de kilminjaro beklommen ,dus ik vond dit plaatje daar wel goed bij passen .geen bloementjes etc ........dus dat was best lastig ..........Hij heeft niks met kaarten en bloggen dus ik kan hem makelijk laten zien .
Ik hoop dat die hem wel leuk vind ........???!!!!!!

Groetjes Marcella

16 opmerkingen:

  1. Zoooo de kilimanjaro??? Tof hoor! Je kaart is een toppertje! En een hele fijne verjaardag gewenst voor je broer en een leuke dag!

    Gr Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die zal hij vast wel leuk vinden, je hebt hem zo mooi gemaakt,
    wooww, en dan die grote berg beklommen, petje af hoor !
    Veel plezier alvast gewenst zaterdag ☺

    Fijne knutselweek nog gewenst :)
    Lieve grtjsss van Erica ¤
    heidebloempjuh.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Marcella, ik ben nog niet beter,wat heb ik het te pakken zeg.
    Voor het eerst weer mijn kleren aan, maar het houd niet over hoor, ik ga mondjesmaat weer berichtjes sturen , dus jij bent nr 1.
    het kaartje voor je broer is waanzinnig leuk geworden, mooie kleuren, wat een stoere broer heb jij , de Kilimanjaro beklommen toe maar.
    Ik zou zeggen een fijne dag zaterdag en lekker uit eten.
    Lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Marcella,
    Heb jij even 2 lekkere stoere broers om de Kilimanjaro te beklimmen..wow..
    Je broer die jarig is, vind deze kaart vast heel leuk, mooie digi, lekker stoer met de tickets en het jeanspapier..erg leuk..Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Woooow Marcella.....wat een STOERE mannenkaart is dit. Alsof je een stukje jeans hebt gebruikt.
    Enneh.....het is te hopen dat je broer minder kleerscheuren hebben opgelopen dan je kaart ☺☺☺.
    Van ♥-e Gefeliciteerd en smakelijk eten zaterdag.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Marcella

    Wow wat een stoere en sportieve broers heb je.
    Je kaart is helemaal geweldig.het jeanspapier en die tickets.Zal die zeker blij mee zijn.

    Gr. Mia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi
    Wat een geweldige kaart heb je gemaakt.
    Daar zal je broer vast blij mee zijn.
    Gr Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Waauw dit is echt een stoere mannenkaart!
    Leuk plaatje, en mooi papier!

    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh wauw Marcella wat een schitterende kaart heb je voor je broer gemaakt, ik vind hem helemaal te super, echt een toppertje weer.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een gaaf blog heb jij, ga nu alle teamleden voorbij, want ben wel een beetje nieuwsgierig natuurlijk:) Super mooie kaart heb je gemaakt voor je broer, wauw wat een details!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Echt een stoere mannenkaart Marcella, super gaaf gemaakt! Met die prachtige denim en de andere details die zo goed bij je stempel passen ziet het er heel goed uit! Volgens mij wordt hij hier wel blij van!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Schitterende mannenkaart. Mooi papier en een grappig plaatje en leuke details. Je broer is er vast en zeker heel blij mee.
    Gr. Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ziet er stoer uit Marcella en dat jeanspapier is ook erg leuk.Hij zal hem vast wel leuk vinden,ik in ieder geval wel,fijne avond en lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Marcella

    Wat een gave kaart voor je broer, de stempel/digi is echt heel leuk.
    Ik ben helemaal weg van je vorige kaartje......zo mooi.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen