maandag 24 juni 2013

Post Card........??!!!




Hallo Allemaal

Dit kaartje heb ik ook zondag gemaakt .
Ik vind dit zo een super leuke stempel ik kwam hem op heel veel blogs tegen en die moest toch echt wel hier komen .
Ik heb hem op aquarel papier gestempeld en en het rode met distress inkt gekleurd maarja dat heb ik weer niet in het groen .Dus de blaadjes met mijn derwent potloden .
Het model van de kaart is een mal van Crealies deze getekend en uitgeknipt .
De super leuke vlinder stans ook weer gebruikt ik heb hem ook een keer uitgeknipt en er achter geplakt .
Ooit spaarde ik als kind postzegels en die komen nu mooi van pas .
Ben benieuwd wat jullie ervan vinden ??!!!

Ik wil met dit kaartje graag meedoen met de challenge van HobbyVision kleuren combinatie en vlinders
En bij het blog van Cards en Scrap Challengeblog  is het Post.

Fijne avond
Groetjes Marcella

28 opmerkingen:

  1. prachtige postkaart en ja die stempel is zeker erg mooi.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Waauw Marcella wat heb je er een mooie kaart mee gemaakt!
    Super!!!!1

    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die mooie stempel heb ik ook al enkele keren voorbij zien komen. Je hebt er een prachtige kaart mee gemaakt Marcella!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Marcella,
    Prachtig ik heb al veel kaarten met deze stempel gezien, maar nog geen een zo mooi ingekleurd als deze, de vlinderrand past er ook heel leuk bij...Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hy Marcella

    Je bent lekker bezig geweest,je winterkaart brengt meteen een glimlach zo lief en mooi gemaakt.
    Deze stempel zie je heel erg veel in alle kleuren maar zoals jij het hebt gemaakt ,petje af,ook om papier achter de vlinder te plakken vind ik persoonlijk veel mooier en jij bent de eerste waar ik dat zie. Een primeur.Heel mooie kleuren.
    Nou ja ik kan wel doorgaan maar je bent keigoed en al jou kaarten is genieten met een Hoofdletter.

    Groetjes Mia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw Marcella, wat een schitterend kaartje heb je gemaakt, ik vind hem helemaal super.

    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wow Marcella dit is een lust voor het oog, prachtige kleuren heb je gebruikt.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaart heb je gemaakt Marcella! De roos is prachtig gekleurd en mooi gebruik van de stansen. Bedankt voor het meespelen in de Challenge van HobbyVision en veel succes. Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  9. mooi he deze stempel, heb hem zelf ook! nu nog eens een kaart ermee maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een schitterende kaart.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dit heb je werkelijk weer prachtig gedaan Marcella,
    De roos is prachtig gekleurd en je vlinder rand erachter uitgeknipt,
    is heel gaaf! Toppie gedaan meid.
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een schitterende kaart Marcella, hij is helemaal geweldig, een toppertje.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtig kaartje heb je gemaakt en hij is supermooi!!! ik heb zitten genieten van alles wat er op te zien is!!

    Gr Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wauw wat is deze mooi,dat rood spreekt wel erg aan.Ik vind het een beauty Marcella,lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een geweldige mooie kaart Marcella, super!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtige kaart, Marcella!!
    Bedankt voor het meedoen met deze uitdaging van Cards&Scrap Challengeblog!!
    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. In één woord schitterend Marcella, echt prachtig gemaakt.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Marcella, je kaart is weer ontzettend gaaf. Wat een mooie kleuren! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ziet er prachtig uit.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een gave kaart Marcella! Zo mooi gecombineerd allemaal en ik vind je vlinderstans geweldig!

    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wow, super mooie kaart, Marcella. Je ziet dat er gerust kan gewerkt worden met Distress en Derwent samen. Prachtig geheel.

    Groetjes

    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een prachtig kaartje heb je gemaakt en hij is supermooi!!!
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Mooie kleurencombinatie hoor, dat rood en wit! De kleuren spatten van het scherm!!

    Dankjewel voor het meedoen met Cards&Scrap

    XXXJenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wow, wow en nog eens wow Marcella! Wat heb je dit weer geweldig mooi gemaakt! Je kleurenpalet heb je zo zorgvuldig bij elkaar gekozen, mooi model en natuurlijk weer al die schitterende details! Je vlindermal doet het ook supergoed...een fantastisch geheel!!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  25. O ja dit is inderdaad een hele mooi stempel.
    Je hebt er een prachtige kaart mee gemaakt.
    Super tof gedaan Marcella.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Schitterende kaart. En wat is het toch een leuke stempel, die jij prachtig heb ingekleurd. Er zijn genoeg mooie en leuke details te zien op je kaart. Gaaf Hoor.
    Gr. Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Mooie kaart hoor leuke vorm en met veel oog voor details. Leuk dat je meedoet bij cards en scrap.

    BeantwoordenVerwijderen