zaterdag 10 augustus 2013

Een fijne dag ........??!!



Hallo
Daar ben ik dan al weer heb toch de smaak weer te pakken na mijn vakantie .
was voor de vakantie wel begonnen aan deze leuke uitdaging bij Mariannedesign maak een kaart met een vorm van een Hexagonvorm het patroontje staat er ook bij en deze heb ik dan ook uitgeprint
wel een hele leuke vorm zo .........weer eens wat anders .En weer eens een 3D plaatje gebruikt .
De vlaggentjes heb ik uitgesneden en en dat halve rondje is met een stans van marianne een stukje er van .Ook het labeltje waar de tekst opstaat.
En ja wel zelfs mijn binnenkant met een papiertje gedaan ......
Met dit kaartje wil ik dus graag meedoen met de challenge bij Marianne Design
Hier nog een foto welke stansen en papier ik heb gebruikt


 
 
Fijn weekend
Groetjes Marcella

25 opmerkingen:

  1. Echt een schitterende kaart heb je gemaakt, ik
    ben gek op die hexagons vormen, wowww ☺

    Groetjesss Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Marcella,
    Wat mooi gemaakt, leuk model, lief plaatje en weer heel veel mooie details, fijn weekend, liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een snoesje dat snoesje!
    Ook een hele leuke vorm van kaart.
    Die moet ik ook maar eens proberen.

    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Marcella,
    Ik vond het ook een leuke vorm kaartje om iets mee te doen!
    De jouwe is super leuk geworden, en je hebt er leuke dingen op verwerkt...de vlaggen vind ik gaaf! Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ah wat een prachtig kaartje heb je gemaakt. Ik vind het en romantisch kaartje geworden. Die snoesjes zijn enig. Ik denk dat ik ook mar eens wat knipvellen ga aanschaffen.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schéétje Marcella,die vlaggetjes en die bloemen,práchtig....lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een LIEF en SNOEZIG hexagonkaartje Marcella.
    Fijn weekend en liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat heb je een schitterende kaart gemaakt Marcella, ik vind hem helemaal super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie hexagon kaart Marcella, mooi gedaan zeg, inderdaad gaat je goed af, wat handig om een foto te maken van de gebruikte materialen. Moet ik onthouden!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Schitterende kaart heb je gemaakt. Inderdaad een hele leuke vorm. Ook je vorige kaart voor EHI is prachtig.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een schitterende kaart met prachtige bloemen.
    En een lief snoesje.
    Groetjes ria.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Marcella, je kaart is supergaaf! De bloemen zijn super, echt mooi! Maandag gaat voor mij de wekker ook weer :(. Ik wens je een heel fijn weekend verder! Liefs, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hij is weer te gek gaaf je kaart Marcella, tijdens je vakantie ben je je inspiratie niet kwijt geraakt, sterker nog je hebt weer meer.
    Wat een prachtige kaart, leuk hoor met Snoesje.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een heel mooi en vrolijk kaartje.
    Heel leuk model kaart heb je gemaakt met super mooi papier.
    Fijne zondag,Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooie kaart en kanp gedaan om de goede kleuren erbij te doen, want die afbeelding vind ik zo moeilijk qua kleur!!! super gedaan hoor!

    Gr Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Erg leuke vorm de hexagon,en je hebt er verder een schitterende kaart van gemaakt, ook hele mooie kleuren op elkaar afgestemd. Fijne zondag, groetjes, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuk gemaakt Marcella.
    Dit kaartmodelletje is weer eens wat anders.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat leuk gedaan Marcella en die pons is dus ook voor dit soort vlaggenlijnen bruikbaar.
    Goed bedacht.
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Een prachtig kaartje Marcella, leuk modelletje!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hallo Marcella
    wat een super mooi kaartje heb je gemaakt
    ze blijven lief die snoesjes

    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Mooi kaartje, wat leuk dat je al je materialen op de foto hebt gezet!
    Leuk dat je meedoet met de MDchallenge!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Prachtig kaartje, bedankt om mee te doen met MD challenge

    Groetjes Nadia

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hoi Marcella,
    Leuke kaart heb je gemaakt met de hexagonvorm. Je hebt hem zo leuk afgewerkt met allerlei details, vooral de vlaggetjes vind ik zo leuk bedacht. Ik heb ook nog even bij je andere creaties gekeken en die vind ik ook zo mooi. Bij jou kan ik wel inspiratie opdoen. Je hebt er een nieuwe volgster bij, en blijf ik op de hoogte van je creaties. Kom ook eens gezellig bij mij kijken.
    Groetjes Ellie

    http://ellieskaarten.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen