woensdag 8 oktober 2014

Beertjes.....

Goedemorgen
En nu laat ik toch is heel wat anders zien .
Vroeger (zo klinkt echt heel lang geleden ) maakte ik altijd beren en vooral mini beertjes .
Ik vond nog een heel oud pakketje van een beertje op een houten plankje .
Ben dat is aan elkaar gaan naaien .Ook zie ik overal die leuke gehaakte beesten voorbij komen .
Nou dat lukte me dus nooit een bloem en recht haken dat lukt me wel maar verder........
Totdat er iemand mijn een patroontje kwam brengen in de winkel met wat uitleg erbij .......Het was een patroon van een muis .....Maar ik heb er een beer van gemaakt .
o dit 3D haken is ook weer zooooo leuk om te doen .
Het tweede beertjes is in de maak :)

Groetjes morgen kom ik weer met een kaartje.
Marcella

13 opmerkingen:

  1. Aaaah...wat zijn ze super schattig, Marcella!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit is iets heel anders als een kaartje, maar zó leuk!!! Schattig, echt super gedaan!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ohhhh wat een schatje Marcella
    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke beertjes Marcella!
    Vooral die gehaakte, wat een snoepie!

    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ze zijn echt heel leuk Marcella,
    ik vind de gehaakte ook echt super..ben benieuwd naar je volgende,
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen

  6. Hoi Marcella,

    Oh dit is ook zo leuk om te zien,
    heb je mooi gemaakt, ben benieuwd
    wat er nog gaat volgen ☺

    Gezellige en fijne (knutsel) dagen ☼
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige muizenbeer heb je er van gemaakt, hihihi. Zonder flauwekul, hij is prachtig!!!!
    liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Goh...laat ik nou gedacht hebben, dat jij een echt haak wonder bent! Je bloemetjes
    Zien er altijd fantastisch uit en ook je randjes...die horen gewoon bij jou! Nou dan is je beertje super knap gedaan!
    Ja alles van weleer komt weer terug hè, ik zie ook al weer papier filigraan voorbij komen , en ja kijk eens hoe er massaal geborduurt wordt op de bloggen! Heel leuk dat je een patroontje van iemand kreeg in je winkel!
    Fijne avond Marcella....liefs Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Schattig Marcella, het is je heel goed gelukt hoor, ik doe het niet na! Liefs, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ach wat zijn ze lief.
    Zo mooi. Dit heb je weer prachtig gedaan Marcella.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh wat lief! Jij bent ook wel handig he??
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen