zondag 13 maart 2016

Lift kaartje....



Hoi Hoi
Ben ik dan gewoon alweer met een kaartje
Bedankt voor jullie reactie,s op mijn vorige berichtje.
Ik zag van de week een hele leuke uitdaging bij De Lift Challenge maak een kaartje met een omgevouwen stuk papier .Wat een leuke uitdaging daar wilde ik wel even voor gaan zitten ......
Ik maakte er een rond babykaartje van wel met een achterkant zodat die gewoon kan staan (en hij blijft nog staan ook :) ) Tja en dan kan ik het dus nog steeds niet laten om er een gehaakte bloem op te doen ......haha die zit er dus ook nog steeds op .


Een hele fijne zondag
Groetjes Marcella

18 opmerkingen:

  1. Wat een leukerdje!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schattig Marcella, de kleuren daar ben ik gek op.
    Gelukkig ben je het niet verleerd, ik vind je kaart prachtig.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schattig en mooi kaartje! Leuk dat je hem rond gemaakt hebt! Dank j wel voor het meedoen met de Lifchallenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel erg leuk gedaan Marcella!
    Leuk om ook weer eens iets van jou te zien!

    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fijn om weer wat van je te zien en horen :-D. Ik vind het een mooie lieve kaart Marcella :-D
    Leuk met je gehaakte bloem erop!!
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je hebt er echt werk van gemaakt! Prachtig is hij geworden, ook de ronde vorm vind ik super leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig kaartje! Heel mooi gemaakt Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Marcella,
    gave lift heb je gemaakt met een prachtige bloem, een heel lief kaartje,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Haha het kan ook te gek hè Marcella, dat je er al weer bent...lol.
    Gaaf gedaan je lift met het ronde kaartje! En ja het moet wel herkenbaar blijven
    met het gehaakte bloemetje hoor!!!
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een keigave lift Marcella en je kaart met kroel hier onder is ook helemaal het einde......tof dat je er weer bent!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi zeg, deze lift!! Ik ga er binnenkort ook nog mee bezig! Zo leuk idee!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauw... das een bjoetjie van een kaart en superleuk hoe je liftuitdaging heb verwerkt in de mooie kaart. Groetjes Aletta

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hele mooie en schattige kaart,Marcella.Mooi gehaakt bloemetje erbij.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een beauty, echt heel mooi.
    Ook met de gehaakte bloem, het heeft iets extra's.

    Groetjes, Ans.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wow, deze is echt prachtig. Groetjes, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat mooi in deze ronde vorm! Prachtig uitgewerkt, en super lief kaartje geworden. Bedankt voor deze inzending!

    BeantwoordenVerwijderen