maandag 9 april 2018

Haaksels en kaarten ......:)

Hallo 
Echt waar gewoon een blog bericht van mij ....
Ik zit nog steeds niet stil en ben nog steeds druk met kaartjes maken .
Dit kaartje maakte ik van het weekend 
het leuke patroon komt vanjeninesiemerink
ik maakte er ook dit kaartje mee

er zitten van die leuke losse labels achter waar je dan weer wat leuks op kan stempellen .
en dit kaartje hier onder was de eerste van dit leuke patroon .



Ook ben ik nog steeds aan het haken

Op het moment ben ik bezig met een zomer topje deze is bijna klaar
Je ziet ik zit niet stil en nu nog proberen het bloggen een beetje op te pakken :)

Leuk dat je even langs kwam 
Groetjes Marcella




5 opmerkingen:

  1. Echt vaker bloggen hoor, kunnen we vaker van jouw mooie creaties genieten! Lieve haaksels en zo'n gaaf kaartmodel. Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Marcella,
    Wat leuk weer eens wat van je te lezen en vooral te zien. De kaart is heel gaaf, leuk model zeg! En je haakwerk...geweldig. Laat je het topje zien als het klaar is? Mooie kleur.
    En nog gefeliciteerd met je verjaardag.Volgens mij was je gelijk met onze jongens jarig....leuke dag gehad?
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Marcella ,
    Leuk je te zien hier !
    Geweldige kaarten , maar je haakwerk , helemaal top !
    Ik ben je een tijd geleden gaan volgen en zag niets verschijnen !
    Meer bloggen , kunnen we van je creaties genieten !

    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Marcella, wat leuk je weer hier te zien!
    Je hebt weer goed je best gedaan om ons direct zulke leuke creaties te tonen.
    Ik weet precies hoe het gaat. druk met maken en dan vergeten te plaatsen. Dat is ook mijn probleem.
    Toch hoop ik je weer vaker te zien. Ik geniet enorm van de dingen die jij maakt.

    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk je weer te zien,Marcella.Je hebt mooie creaties gemaakt.Wat een lieve gehaakte diertjes.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen