donderdag 30 augustus 2018

Haaksels........

 Hoi Hoi
Zo als beloofd hier wat haakwerk wat het afgelopen jaar van mijn haaknaald af liep...
Een leuk schattig popje deze maakte ik voor de tweede keer
patroon is van Marrot design als ik eht goed heb .
 Een leuk vrolijk kleedje dit haakte ik met de pasen....
 Heel veel losse bloementjes voor op mijn kaarten de meeste zijn daar al weer opgeplakt...


En hier onder Haakoma 
een gratis patroon te vinden op internet 
Super handig voor spelden naalden en haaknaalden ze staat ook altijd in mijn buurt.



Ook dit leuke krukje een pakket van scheepjes maar ik had zoveel katoen over 
dat ik er nog een kussen bij maakte....
Hierboven de Nostalgia  cal 
Iedere week een patroontje erbij 
Hij is af en zal van het resultaat volgende week een fotootje plaatsen .

Groetjes en een fijn weekend

1 opmerking:

  1. Wat een mooie haakwerken heb je gemaakt. Ik Mg het ook graag doen, l doe ik te weinig op dit moment. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen