vrijdag 12 februari 2021

Valentijns hartjes krans....



Hoi Hoi 
Nog een paar dagen en dan is het Valentijnsdag .

Ik maakte daar deze hartjes krans voor .
Het is vrij makkelijk te maken ,dus mocht je nog tijd hebben zou ik dat zeker doen .
Het staat namelijk best heel gezellig om deze op te hangen .



Wat heb je nodig :
Leuke kleurtjes designpapier 
En stevig karton (ik gebruikte hier de achterkant van een design blok voor)
lijm ,schaar ,cirkelsnijder ,lintje 
eventueel 3D kit .






Begin met een hele boel hartjes uit te knippen .
Hier gebruikte ik een stans voor in twee maten .
maar je kan natuurlijk ook je hartjes zelf uit knippen .
( vouw je papiertje dubbel en teken het af )
Het is leuk om verschillende maten te gebruiken .







Ik heb alle randjes bewerkt met witte gesso.
Laat het wel goed drogen.
Dit hoeft natuurlijk niet ,maar vond het wel leuk staan met zo een  wit randje er om .





Pak dan een stuk stevig karton van ongeveer 30 x 30 cm 
en de cirkel snijder .
Haal er twee rondjes uit .
Zodat er een grote ring ontstaat .




Het komt er dan zo uit te zien .




Dan de hartjes rondom vast gaan plakken .
Dit hoeft niet netjes maar gewoon lekker over elkaar heen . 
Ook gebruikte ik wat 3 D kit om ze niet plat op elkaar te plakken. Maar er wat ruimte tussen te laten. 





Maak aan de achterkant nog een lint vast .
Zodat die ook opgehangen kan worden .

Leuk geworden toch .......?




Gebruikte materialen .

Groetjes Marcella




















 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten