zaterdag 9 juni 2012

Hoera........???!!!!






Hallo Allemaal
Dit kaartje heb ik vorige week al gemaakt deze week niet veel tijd gehad Bij eenhoopinspiratiechallenge is de nieuwe challenge maak een verjaardags kaart niet zo moeilijk toch ......??Dus doe gezellig mee
Ik heb er een easelkaart van gemaakt met mijn gehaakte randje er weer om heen .
verder wat bloementjes etc erop .
Dit kaartje heb ik inmiddels op gestuurd naar Chynthia van krea2day die is jarig geweest .

Fijn weekend
groetjes marcella

13 opmerkingen:

  1. Wow, wat een prachtig kaartje heb je gemaakt; mooie kleuren en een heel leuk modelletje.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauwww wat een super leuk kaartje Marcella

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaar Marcella, is echt jou handelsmerk geworden het het gehaakte randje, ik vind het zo mooi afgewerkt, groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een super mooie kaart heb je gemaakt! Leuk model en super mooie details en het gehakte randje is geweldig! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind het een keigaaf kaartje.
    liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtig kaaartje... mooi die randjes zo!
    Fijn weekend, groetjes Rachel

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Marcella

    Met dit kaartje kom je vanzelf in een hoera stemming, echt heel mooi.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ha Marcella,

    wat een mooie kaart voor Cynthia! Ik heb haar dat roze doosje gestuurd dat een paar dagen geleden op mijn blog stond. Ze is heerlijk verwend en alles roze!
    Ik vind je kaart echt geweldig! Dat gehaakte randje blijft erg mooi!

    groetjes,

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik ben doodmoe Vandaag voor het eerst sinds oktober weer eens op pad geweest met Cindy en haar vriend en wel naar Rotterdam en daarna naar doe@ding in Spijkenisse. Het is wel wat laat om te reageren op je prachtige kaart en nu ik je al een tijdje volg geloof ik wel dat je lievelingskleur roze is, wat heb je er weer een snoesje van gemaakt en ja dat gehaakte randje blijft een blikvanger hoor!! lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw wat een prachtige meidenkaart. Zoveel leuke details ik vind hem echt helemaal SUPER.
    Groetjes Mirande

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtig kaartje Marcella!!!
    Super lief stempeltje en prachtig papier heb je gebruikt.
    Die gehaakte randjes vind ik helemaal geweldig!!

    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Woooow Marcella, wat een prachtig kaartje, een juweeltje!!!!
    Ben gelijk volger van je geworden, wat een super mooie dingen maak je.

    Lieve groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een schitterend kaartje Marcella, hele mooie details weer, super!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen