zondag 28 oktober 2012

Kerstkaartje.............?!?




Hallo Allemaal
En welkom aan mijn nieuwe volgers harstikke leuk ik kom gauw bij jullie kijken.
Dit kaartje heb ik gisteravond  gemaakt .
En wil daar mee meedoen bij christmaschallenges (with sketches) erg leuke sketch weer met een twist gebruik vlaggentjes of een slinger .

Papier wat ik heb gebruikt is het kerst papier van Eline
en alles met een stik steekje met de h...............Grapje alles op de naaimachine dit keer en weer wat dikker garen erin gedaan .
De slinger heb ik zelf geknipt ik heb daar nog geen mallentje van
De onderste laag is van een koffie filter en de letters zijn van die kras letters.
De stempel is weer ingekleurd met derwent potloden .
hoop dat jullie hem leuk vinden en zo niet ..........Pech  ha ha

Ik kom al aardig in mijn kerstkaartjes ..........
Fijne zondag allemaal
Groetjes Marcella

24 opmerkingen:

  1. Meid wat heb je dat prachtig gemaakt deze kerst
    kaart, leuke details, en die slinger is je goed
    gelukt zonder mal.
    Grappig ook dat je koffiefilter hebt gebruikt.

    Fijne zondag verders !
    Lieve groetjesss Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  2. nou dan heb ik geen pech ik vind de kaart namelijk helemaal leuk!!
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Marcella,
    Oooooooooh wat een schatje is dit kaartje, wat een lief stempeltje, zo mooi ingekleurd en dat papier ook lief..Met de koffifilters kun je echt heel mooi werken..ik vind je kaartje Toppie..

    Fijne zondag, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is een schitterend mooi kaartje geworden.
    Leuk met die vlaggetjes!

    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een geweldig kaartje,leuk die opbouw van papier en knap gedaan met die vlaggetjes!

    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke kerstkaart!! Erg mooi gedaan! En een hele leuke slinger!
    groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Marcella,
    Ik heb gelukkig geen pech, want laat Henry maar deze kant op schaatsen ☺☺☺. Het is weer een PRACHTIG kerstkaartje.....zonder haken, maar wel met garen.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een super leuk kaartje Marcella

    Groetjes corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een prachtig en vrolijk kerstkaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een hele mooie vrolijke kerstkaart! Een schattige afbeelding en mijn complimenten voor je mooie slinger! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat is die supergaaf geworden Marcella, ik vind hem schitterend. Echt een plaatje om naar te kijken. Top.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Super kaartje weer Marcella.
    Geweldig leuke stempel en prachtig gekleurd.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een hele mooie kaart Marcella. En je digi is schitterend. Groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een schatje, prachtig gemaakt!
    Een koffiefilter...? Wat een goed idee!
    liefs Rachel

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een supermooi kerstkaartje Marcella, leuk met die vlaggetjes!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wat een prachtig kaartje heb je gemaakt!! Leuk dat je met de challenge meedoet, heel veel succes!!

    groetjes Betina

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Marcella

    Bedankt voor je lieve berichtje.
    Ik zit weer te genieten van je schitterende kaarten......de een na de ander echt WAUW.
    Dit kerstkaartje is ook super. Ik heb ook geen vlaggenmal maar maak ze ook altijd zelf, je kan dan zelf de maat bepalen en dat is toch ook wel handig. Goed idee ook van die koffiefilter.
    Ik probeer ook van die randjes te haken om een ronde mal heen maar dat ziet er niet zo mooi uit als bij jou......nog even oefenen dus:-)

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  18. ha Marcella,

    dit is echt weer een schattig kaartje! Sinds kort heb ik een slingermal, maar zelf knippen doe ik ook nog hoor, want dan kun je elke vorm knippen die je leuk vindt. EN dat heb je mooi gedaan!
    En die naaimachine van jou doet het beter dan de mijne. Ik ga het toch eens proberen met dikker garen. Misschien dat dat scheelt.

    Lieve groet, GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Mooi gemaakt Marcella
    lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Fab card, love the image. Thanks for joining us at CCWS this time. Carol DT x

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hij is prachtig Marcella.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi Marcella wat een gaaf kaartje zeg.
    Groetjes Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een onwijs gaaf kaartje Marcella, ontzettend leuke kleurtjes heb je gebruikt!

    Lieve groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen