woensdag 28 november 2012

Een kaartje omdat ...........???

Hallo Allemaal .
Weer een kaartje wat ik al een tijdje terug heb gemaakt .kom er nu echt niet aan toe .Als ik dan s,avonds op de bank zit ben ik het ook gewoon goed zat .
Nog een paar drukke dagen vanaf morgen beginnen ook de koopavonden en zondag een koopzondag en dan maandag en dinsdag nog een koopavond.En dan........is het alweer voorbij .Gaat mijn man weer aan het werk en draai ik weer alleen de winkel .Zal van het weekend wat foto,s maken hebben jullie een beetje een idee.........
Maar nu over mijn kaartje .Bij EHI is er nog een uitdaging tot vrijdag met een sketch .dus wil je nog meedoen het kan nog .........dit is mijn voorbeeld kaartje .
Zo en nu even lang uit op de bank naar jullie bloggen kijken .

Groetjes Marcella

17 opmerkingen:

  1. Een prachtige kaart Marcella, mooie bloemen! Die cirkels zijn heel leuk, is dat een stans? Erg mooi, heb ik nog nooit gezien.
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schitterend kaartje Marcella, zo mooi van kleur ook, top van je dat je dat naast je drukke werk deze tijd er nog bij kan doen. Heel veel sterkte met de drukte de komende tijd. Ik hoop morgen nog een kaartje voor de challenge te maken.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Marcella wat een lief kaartje heb je weer gemaakt.
    Groetjes Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauwie een geweldig mooie kaart
    De kleuren die je hebt gebruikt helemaal toppie

    Een fijne avond
    Gr Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtig kaartje Marcella
    mooi die bloemetjes.

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ooooh Marcella wat een schattig kaartje, heel mooi!

    Lieve groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Marcella,
    Dit noem ik nou vooruit werken......wooooooow wat een PRACHTIG kaartje met al die bloemen en cirkels.
    Liefs Wilma ☺☺☺
    Ben benieuwd naar de foto's van jullie winkel.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Marcella,
    Prachtig is je kaartje weer..super al die bloemen en de kleuren zijn erg mooi bij elkaar...weer een toppertje...wens je veel succes met de verkoop...

    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Rust maar lekker uit Marcella,nog even doorbijten dan.Je kaart is erg leuk,een welkome afwisseling tussen alle kerstkaarten,ik blijf die circelstans erg leuk vinden en je hebt hem ook weer erg leuk op je kaart verwerkt,lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ja meisje, het valt niet mee om je zaakjes draaiende te houden, maar je hebt maat twee handen, je kan nu een maal maar één ding te gelijk.
    Het kaartje wat je laat zien is weer een schatje hoor,ik vind de bloemen ook zo gaaf.
    Lekker op de bank uitrusten, zo lekker slapen,kan je er morgen weer tegen.
    Lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een beauty van een kaart! Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een schatje, zo leuk gemaakt. Ik wens je veel sterkte met deze drukke tijden, maar je kan je niet in tweeën splitsen. Pas je een beetje op jezelf? Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige kaart en mooie bloemen, veel sterkte met de winkel en hoop voor jullie dat er goed verkocht wordt.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een super leuke kaart, en succes met alle
    drukte momenteel, hoop voor je dat je snel
    weer op adem kan komen.

    Fijne donderdag, grtjsss Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oooh wat geweldig mooi.
    Dit heb je weer prachtig gemaakt Marcella.
    Die rondjes aan de zijkant vind ik er zo leuk op, zijn die met een mal gemaakt?
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuk kaartje heb je gemaakt, super mooi! En succes met de koopavonden, jullie hebben een mooie winkel.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Jeeempie Marcella,

    Wat zie ik hier dan weer voor leuks!! Wat een gaaf kaartje. Die kleurtjes zijn helemaal tegek bij elkaar en dan die uitgestanste rondjes rechts....leuk!!!!

    Succes met de drukte...ik ben de avonden ook altijd wel poepiezat en te moe om te freubelen, soms doe ik het in etappes. De ene avond leg ik het papier klaar, de andere avond het plaatje en ga zo maar door.
    Na twee weken heb ik dan een kaartje klaar...lol

    Fijne avond hoor, en ik kijk weer uit naar je volgende kaart....:)

    Groetjes,
    Neltine

    BeantwoordenVerwijderen