maandag 11 februari 2013

Easel kaartje..........??!!





Hallo Allemaal

Dit kaartje heb ik vrijdag avond al gemaakt ben bang dat er vandaag niks uit mijn handen komt .goed dat ik de hele middag in de winkel sta.ben echt zo suf als wat .komt vast door dat we gisteren zoveel hebben geklust .

ook allemaal bedankt voor de leuke reactie,s op mijn  beterschap kaartje.
Dit keer weer een easelkaartje zooooo leuk om te maken en geeft een leuk effect .
Ik heb zo,n grote spelbinder ovaal ervoor gebruikt het labeltje (magnolia stans) wat achter de ballon zit kan eruit en kan eventueel wat opgeschreven worden .
De digi is weer ingekleurd met Derwent potloden .en het papier komt uit het blokje wat je hierboven ziet lekker druk en leuke kleurtjes .

Verder weer wat lintjes kantjes bloemen etc.
Ik wil met dit kaartje graag meedoen bij   Kleuren met potloden Alles mag .

Fijne week allemaal .

Groetjes Marcella

29 opmerkingen:

  1. Wauw, dit is echt een pareltje. Wat een mooie kaart.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg mooi. Ik ben ook dol op easlkaarten,kun je lekker veel op kwijt.

    Gr. Mia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een PRACHTIG easelkaartje is dit Marcella. Wat een HIPPE en CHIQUE combinatie van kleuren ☺☺☺.....maar dat kan ook niet anders. Het is een BJOETIE.
    En nu niet ziek worden hè? Af en toe rust nemen is GOED voor de mens.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterend kaartje Marcella
    geweldig leuk modelletje en die kleuren...Super!!!!
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaar Marcella, en die grote witte bloem vind ik ook erg mooi, heb je die ook zelf gemaakt?

    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een schitterende kaart, erg mooie kleuren, leuk ontwerp en de witte bloem is een echte blikvanger!

    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Marcella,

    SUPER..wat een mooie easelcard,prachtige kleuren, stempeltje weer heel mooi ingekleurd..WOW..wat mooi...

    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie easelcard.!!
    Gr Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow Marcella, wat een schitterende bewerkte easelcard!! Prachtig zoals je deze creatie hebt samengesteld, prachtige kleuren en er is zoveel te zien! Super! En al rond kijkend
    zag ik nog veel meer mooie creaties...je hebt er een volger bij, mijn complimenten!!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. WAUW Marcella wat een schitterend kaartje met prachtige details, toppie!!!

    Lieve groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zo hé, die is gaaf! Prachtig, echt super. En die bloemen zijn ook zo gaaf! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauwerdiewauw, dit is een plaatje Marcella, wat een leuke stempel, prachtig gekleurd, deze kaart is met liefde gemaakt, het straalt er van af.
    Prachtig gemaakt.
    Lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een prachtige kaart!! Leuk die kleurtjes!

    Fijne avond!

    Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige kaart Marcella, mooie kleuren. Groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een schitterende easelcard Marcella, heel erg mooi!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een prachtige kaart!
    Je hebt er een volger bij!
    Groetjes Sjoukje

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wauw wat is die supermooi geworden Marcella, wat een plaatje. Wat heb je haar trouwens prachtig ingekleurd met je Derwent potloden, helemaal super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Echt een bijzonder mooie kaart en die kleuren zijn heel vrolijk !

    Gr Antoinette
    http://antoinettecreacards.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een mooie ezelkaart met van die vrolijke kleurtjes! Gezellig dat je mee doet bij Kleuren met potloden! Een fijne dag vandaag, Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Weer zo'n prachtige kaart van jou.
    Heel mooi ingekleurd en een leuke opbouw.
    Ik wist nog niet dat dit challenge blog bestond.
    Ik heb me ook maar aangemeld, want ik kleur zo goed als altijd met potloden, dus dat is ook wel wat voor mij. Bedankt Marcella.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een prachtige easelkaart, en zo vrolijk!
    Leuk dat je meedoet aan de challenge bij Kleuren met potloden.
    Groetjes Joukje

    BeantwoordenVerwijderen
  22. wat een prachtige kaart en die kleuren ook zo mooi zeg.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hoi Marcella,
    even een vraag: waar kleur jij op?? Wat voor papier? Ik vind het schitterend ingekleurd en ik denk dat dat natuurlijk aan jou talent ligt, maar misschien ook aan het papier. Het ziet er zo mooi egaal uit!
    De easelkaart is een plaatje!! Echt prachtig,
    GerJnne

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hoi Marcella

    Wat een schitterende easelkaart in deze kleuren.....er is ook zoveel mooi's op te zien.
    En eindelijk heb ik inderdaad die mooie stempel gebruikt.....hij is heel fijn om in te kleuren.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  25. een prachtige creatie bedankt voor je deelname bij kleuren met potloden

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een mooie kaart , bedankt voor het meedoen met de challange#1. Veel succes
    Groetjes Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Schitterend ingekleurd Marcella.... en wat heb je prachtige kleuren gebruikt!!! Een dot van een easelkaart!!!
    Heel leuk dat je meedoet met de challenge alles mag bij Kleuren met Potloden. Heel veel succes!!!
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen