dinsdag 3 september 2013

JAAAAAA het mag...........???!!!!

Goedemorgen allemaal .
vandaag 3 september mag ik het dan laten zien .....???!!!   WAT

nou ik ben een tijdje terug gevraagd om designer te worden bij het
Cards en Scrap Challengeblog ik vond het wel een hele eer want het is echt een super leuk blog en ik deed ook al geregeld mee met de uitdagingingen ,toch heb ik wel even lopen denken hoor .
Hier in de winkel gaan we nu de druke periode in geen personeel meer en mijn man heeft een baan van 40 uur .
Dus alles komt op mij aan .
Maar gelukkig kunnen we een hoop voor uit werken .
Dus ik heb er helemaal zin in .......
Vandaag mijn eerste bijdrage .



De uitdaging is gebruik de sketch
en het thema      Ja zuster Nee zuster
Sponsor happy stamp en bugaboostamps





Kijk even op het blog naar nog meer voorbeelden  klik HIER en je ziet ze .


Groetjes Marcella

19 opmerkingen:

  1. Een geweldig leuke kaart een mooie binnenkomer.
    Welkom in ons team.
    Groetjes Geertje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk voor je Marcella! Dat is nog eens gaaf nieuws. Je kaart is ook superleuk! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Marcella,
    Super leuk dat je desinger bent geworden bij cards &scrap. Leuke uitdaging weer!!! Leuke sketch. Je kaart is geweldig mooi. Succes daar en succes de komende drukke tijd in je winkel. Wel een gezellige tijd en spannend voor de kindertjes.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Marcella,
    Wat leuk dat je in het DT bent gekomen, echt iets voor jou..Ik vind je kaartje helemaal super, wat zijn die pleisters grappig er bij..liefs van Ans en succes..

    BeantwoordenVerwijderen
  5. gefeliciteerd met je dt-plekje.
    grappig kaartje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk voor je Marcella!! Je kaart is supergaaf, hardstikke leuk met de pleisters erop. Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Van harte gefeliciteerd Marcella en welkom bij het team turkoois van cards en scrap. Een heel erg leuk kaartje heb je gemaakt voor deze eerste challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd dat je in het DT zit, helemaal geweldig,
    heel veel plezier, maar dat moet vast lukken.
    Je kaart is al helemaal super ☺

    Fijne (knutsel)week gewenst ☺
    Lieve grtjsss van Erica ¤
    heidebloempjuh.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat leuk voor je Marcella, gefeliciteerd hoor.
    Als je vooruit werkt valt het allemaal wel mee hoor, dan is het wel te behappen.
    Je eerste kaart is al helemaal geweldig, dus meis zet hem op, ik vind het super voor je. Leuke stempel heb je gebruikt.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Welkom in ons team, Marcella. En wat een leuke kaart heb je meteen gemaakt voor deze uitdaging!
    Ik wens je nog veel succes en vooral veel plezier bij Cards & Scrap!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gefeliciteerd met je DT-plekje Marcella, een leuk kaartje heb je gemaakt!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Super leuk kaartje Marcella! Spannend he? zo'n eerste keer hihihi! We zijn nou collega's ;)
    Groetjes, Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gefeliciteerd en wat gelijk een super mooie creatie!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Geweldig leuke kaart, Marcella!! En welkom in het team, we zijn er blij mee!!
    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat superleuk voor je Marcella, gefeliciteerd en wat een prachtig kaartje heb je als start gemaakt, helemaal leuk.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat gaaf Marcella de je in het team van Cards&Scrap zit! Dat is een hele mooi uitdaging, heel veel inspiratie en plezier gewenst! En ik vind die digi die je hier hebt gebruikt echt geweldig! ik moet er echt om lachen zo grappig, en ook leuk dat je de rood wit kleuren hebt gebruikt, daar moet je bij een zustertje toch altijd meteen aan denken. groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een superleuke kaart is dit Marcella!!
    En geweldig leuk dat je onze nieuwe collega word!!
    Heel erg veel plezier bij ons!!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Gaaf kaartje, leuk de kleine pleisters en welkom in het team van Cads and Scrap!

    Groetjes,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen