maandag 17 februari 2014

Wat erg en TOP MODEL..........??!!?!?!



Hallo Allemaal
Jeetje wat erg ......nou ja erg maar zaterdag zie ik dat ik met mijn kaartje derde ben bij Nederlandse Kaarten uitdagingen blog
En vanmorgen zie ik dat ik met mijn kaartje van Teun eerste ben bij De Lift Challenge jeetje hoe leuk .
ik had nog niet eerder een kaartje gelift .en dat is ook weer zooooo leuk om te doen .
en het kan niet op ook nog met mijn Valentijns kaart doosje bij Mij Besties Dutch Girls Design.
Dus jullie snappen mijn week kan niet meer stuk .

Ik laat hier wat Top Model kaarten zien .
Gemaakt uit een oude agenda Zie bovenste foto.
Top Model daar zijn die kleur boeken etc van gemaakt  voor al die jonge meiden .
Deze kaartjes heb ik dan ook in de winkel staan ..
Fijne dag
allemaal morgen laat ik weer een gewoon kaartje zien ben gisteren weer aan de knutsel geweest .
Groetjes Marcella

17 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaarten, Marcella.
    Helemaal hip, leuk gedaan!
    En gefeliciteerd met je winnende kaartjes en top 3 notering. Leuk, joh!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat erg !!! helemaal niet erg, LEUK gefeliciteerd met je mooie plekjes in de Top 3 en je prachtige lift, super gedaan, ik vind je meidenkaarten ook heel erg leuk..liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met je winnende prijzen.
    En wat een leuke kaarten heb je gemaakt van die agenda!
    Superleuk voor jonge meiden.

    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Marcellaa. Gefeliciteerd. Wat leuk voor je om met verschillende projecten te winnen! GEWELDIG. Dir zijn ook weer prachtige kaarten. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd met je prijzen je hebt het dik verdiend want je maakt prachtige kaarten.
    En deze meiden kaarten zijn ook geweldig.
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd!!! Hardstikke leuk voor je Marcella :-).
    Dit vind ik echt super meiden kaarten. Heel leuk idee!!!
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw, gefeliciteerd!!!
    Hele mooie meidenkaarten heb je gemaakt! Pareltjes!
    Liefs, Deborah

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd met je drie prijzen, super toch!! En dat topmodel vind mijn dochter erg leuk!! Ze koopt altijd dat tijdschrift als het uitkomt. Leuk!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke kaartjes Marcella! En proficiat met je prijzen. Geniet er lekker van.
    Gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heerlijk toch om zo in de prijzen te vallen, hoe gaaf is dat, gefeliciteerd Marcella. En wat leuk dat je hiervan kaartjes maakt en in de winkel zet. Super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw...jij gaat als een speer Marcella maar wat ontzettend leuk voor je, gefeliciteerd hoor :) Dit vind ik ook alweer zo leuk bedacht en uitgevoerd. Hardstikke leuke kaarten zijn dit geworden, zeker voor jonge meiden denk ik...gaaf hoor, lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Marcella,
    ik moest zo lachen toen ik het zag van je liftkaart! Jij maar zeggen dat jet het waarschijnlijk niet goed had gedaan, omdat de letters te groot zouden zijn....het was gewoon een topkaartje!
    En ook nog andere noteringen! Geweldig! Kan me helemaal voorstellen dat je dag/week niet meer stuk kan.
    Wat je nu weer laat zien is ook al weer zo geweldig! Je barst van de inspiratie!
    Geniet ervan (kunnen wij er ook weer van genieten!)
    Lieve groet,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Schitterende kaartjes. Ja, die vinden de jongen dames vast en zeker erg leuk. Wat ben jij heerlijk in de prijzen gevallen. Van harte gefeliciteerd.. En ik kan me goed voorstellen dat je dol gelukkig bent.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gefeliciteerd met je prijzen! Ik vind je creaties van vrijdag super mooi!
    Ook deze kaartjes mogen er zijn.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gefeliciteerd met je prijzen echt super verdient hoor!! Deze kaartjes zijn ook weer geweldig!!
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Gefeliciteerd dat je zo in de prijzen bent gevallen, ik zag het al bij de liftchallenge,
    dat is ook een te gekke kaart !
    Je meiden kaarten vind ik ook allemaal super ☺

    Een hele fijne week met heel
    veel leuke dingen en knutselen.

    Veel liefsss van Erica ☼
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen