vrijdag 27 juni 2014

Klaproos.........

Hoi Hoi

En weer een heel anders dan anders kaartje voor mij.
Of ik een trouwkaartje wilde maken met klaprozen ......PFFFF lastig hoor
het plaatje vond ik op pinterest en kleurde het met mijn potloden
Op het trouwkaartje stonden ook van deze madeliefjes dus vandaar dat deze er ook op zitten .
ik had wel een mooi scrappapiertje met klaprozen dus deze gebruikte ik voor de envelop .
Ik hoop dat die goedgekeurd wordt ......??

Fijn weekend alvast
Groetjes Marcella

20 opmerkingen:

  1. Je hebt helemaal aan de opdracht voldaan, en ook nog een mooie envelop erbij Marcella, dat kan niet anders dan dat ze dit helemaal goed keuren! Fijn weekend, groetjes, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een aparte stijl trouwkaart, maar helemaal op wens. Ik vind hem prachtig!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die gaat vast goedgekeurd worden, Marcella.
    Een erg mooie kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Marcella prachtig is je kaart geworden. Wat zullen de mensen blij zijn.
    Groetjes Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zal zeker goedgekeurd worden!! Wat een prachtige kaart, Marcella!
    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Helemaal geweldig deze stijlvolle kaart.
    Klaprozen zijn prachtige bloemen en deze komen heel mooi uit op al dat wit.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hij wordt vast en zeker goedgekeurd Marcella en wat is ie chique geworden! Mooie flop erbij
    Je hebt het prachtig gedaan!! Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super mooi en prachtige embossing achtergrond!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi,

    Prachtige kaart. Heel mooi.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi,

    Prachtige kaart. Heel mooi.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Geweldig mooi gedaan Marcella,
    de klaprozen zijn prachtig ingekleurd..en de envelop is er super bij,
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige kaart Marcella, ik vind hem supermooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig trouwkaart Marcella. Ik zou bij een dergelijke kaart niet meteen aan klaprozen denken, maar hij is prachtig geworden. Het wit samen met de klaprozen en de madeliefjes staan fantastisch mooi!!!!
    liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Best een lastige opdracht... Maar de kaart is schitterend!
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik vind je kaart heel mooi en Chique
    het vlopje maakt het helemaal af
    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Schitterende trouwkaart. Heel mooi met de klaprozen en madeliefje en de kaart voor de rest in het wit.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heel mooi Marcella! Leuk met het bijpassende envelopje erbij!
    Groetjes, Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  18. ha Marcella, wat een gaaf kaartje. En je hebt het heel mooi ingekleurd!
    Ook de enveloppe is er super bij!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen