zaterdag 2 augustus 2014

L O V E .......



Goedemorgen Allemaal
Dank jullie wel voor jullie reactie,s op mijn kaartjes hieronder :)

Ik heb mijn zelf (nouja meer door mijn man die zei doe het nu maar.....) Een doos Faber Castel potloden kado gedaan .
En wouw wat een mooie kleuren zijn dat allemaal........
Dus nog even voor mijn vakantie dit stempeltje ingekleurd .
en ik heb bewust de huidskleur wat donkerde gedaan ......is niet zo goed te zien op de foto
Veder de leuke puzzelstukjes van dutch doobadoo gebruikt en de leuke Noor stans weer omgehaakt.
En ja zie nu dat het weer in het roze is.............vast mijn lievelings- kleur.....??!!

Allemaal een heel fijn weekend
Groetjes Marcella


17 opmerkingen:

  1. Weer een toppertje, Marcella. Die puzzelstukjes zijn leuk, en die bloemen...prachtig!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een super schattige kaart, Marcella, heel leuk gedaan.
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Marcella,

    Wat een schatje. Kei leuk kaartje met super toffe details. Heel mooi ingekleurd ook;

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Door je man aan de haak geslagen Marcella ☺☺☺. PRACHTIG kaartje.
    Fijn weekend en liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat mooi! Echt gaaf met veel details en je mooie haakwerk.

    Fijn weekend en groetjes Mia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw schitterende kaart Marcella, hij is supermooi en top je nieuwe potloden.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. heel erg mooi en wat is het stempelafdrukje mooi ingekleurd met je nieuwe aanwinst! De puzzelstukjes zijn gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige kaart Marcella! Erg leuk weer, je omgehaakte randje! Tilda is mooi ingekleurd met je nieuwe potloden dus helemaal leuk!
    groetjes, Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je kaartje is prachtig Marcella,
    supermooi kleur-en haakwerk en schat van een kaart, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ja af en toe moet je jezelf eens verwennen...en kijk eens wat een mooie creatie het weer oplevert. Daar kun je iemand dan weer heel blij mee maken. Mooi gemaakt en gekleurd Marcella.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Marcella
    Wat leuk voor je dat je ook de Faber Castell potloden hebt, ze kleuren prachtig, Cindy heeft ze ook en af en toe mag ik ze ook gebruiken, je bent weer aan de haak zie ik wel, mooi is deze kaart, leuke details, erg mooi gemaakt Marcella.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wauwwww wat een schitterend kaartje Marcella
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooie kaart! Prachtig! En wat leuk dat je Faber Castell potloden hebt, ik heb ze vorig jaar ook na lang twijfelen gekocht. Ben er super blij mee! Veel plezier ermee!

    Groetjes, Natasja

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtig kaartje, heerlijk die roze kleuren!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuke roze kaart, Marcella!! En ook zo mooi ingekleurd!!
    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wauwwwwwwww Marcella dat ziet er weer prachtig uit.
    Groetjes Ina

    BeantwoordenVerwijderen