vrijdag 26 september 2014

Super uitdaging bij Cards & Scrap

Hallo Allemaal
Vandaag start er op het blog van Cards & Scrap Challenge Blog
weer de Super Uitdaging :Embellisch me "
En wat houd dat in .
Maak je eigen Embellisch en dat kan natuurlijk van alles zijn .
Ik heb hier mijn gehaakte bloemen gemaakt
en met van die zachte lucht drogende klei heb ik bloemen gemaakt .

En dit heb ik op de kaart gebruikt en op mijn beplakte blikjes .




Jullie hebben tot 21 oktober de tijd .
Kijk nog even op het blog er staan een heleboel voorbeelden op .
Groetjes Marcella

17 opmerkingen:

  1. Leuk zo'n setje!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O Marcella wat ben je weer ijverig bezig geweest.
    Zo'n mooie dingen die je hier laat zien.
    Je haakwerk is altijd super en de kleibloemen zijn ook schitterend.
    Prachtig allemaal.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Kijk hier nu weer eens!!! Marcella wat een super gaaf setje! Er is weer zoveel te zien en je gehaakte bloemetjes zullen mij nooit vervelen, heel mooi ook je ronde easel kaart, je plateau met gepimpte blikjes is een blikvanger hoor...het is weer genieten bij je!!! En wat veel werk heb je er aan gehad!!!
    Fijn weekend en liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen

  4. Hoi Marcella,

    Wowww ik kom echt ogen tekort, wat heb je dit allemaal geweldig
    mooi gemaakt, echt super, mag je trots op zijn ☺

    Een leuk en gezellig (knutsel) weekend ☼
    Liefsss van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterend!! Heel sfeervol setje is dit. Mooie zelfgemaakte bloemen!

    Groetjes,
    marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wowwwwwwwww super !!! wat een topper van een hele mooie creatie Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat heb je iets moois gemaakt Marcella, je gehaakte bloemen zijn super en ook je klei ornamentjes zijn top.
    mooie zachte kleuren, supermooi gemaakt
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zo, wat een schitterend project heb je gemaakt!
    Je bloemen zijn altijd een feestje om naar te kijken. De creatie is echt een topper! Ik zla eens bij de anderen kijken wat die ervan gebakken hebben!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw, Marcella! Wat heb je dit geweldig mooi gemaakt!
    Volgens mij zie ik de winnaar, haha.
    Het is zeker een feestje om naar te kijken.
    Prachtige kleuren en schitterende bloemen.
    Groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw!!! Ik heb hier gewoon geen woorden voor! Dit is fantastisch!! Wat je met blikken allemaal niet kan doen! Volgens mij maak jij hele grote kans om te winnen hoor!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat ontzettend mooi is je dienblad vol met glaswerk en gezellige gepimpte blikken. Hier worden ook al een tijdje lege blikken en flessen bewaard voor deze doeleinden. Ook je easelcard is supers.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Echt prachtig gemaakt en gehaakt Marcella, mooie warme kleuren ik vind het schitterend.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ohhh je hebt flink uitgepakt !!! wauw wat gaaf en leuk ~!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wauwwww Marcella
    wat mooi!!!!!

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Zoooooo wauw!! Een echte beauty!
    Ja die embellishments daar ben jij zo goed in ;)
    Ik kijk er altijd met veel plezier naar :)
    Liefs, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een supermooi creatie Marcella!
    Echt prachtig!

    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen