dinsdag 25 november 2014

X MAS........

Hoi Hoi
Eindelijk even gauw tijd om dit kaartje te plaatsen .
Ik maakte het al even terug .
Weer een trapjes kaart .
Een hoop werk maar wel heel leuk om te maken .

Dat leuke magnolia stempeltje dat zo om het hoekje kijkt kocht ik op de Krea Doe .
En als je dan het kaartje dicht klapt is dit de voorkant van de kaart .
Ik hoop van de week weer even tijd te vinden om op jullie blogjes een reactie achter te laten .
Groetjes en bedankt voor het langs komen .
Marcella

18 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart, Marcella. En dat Magnoliaatje is inderdaad een schatje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een prachtige kaart weer Marcella!
    Leuk met dat magnoliaatje dat om het hoekje kijkt!

    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo mooi!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ontzettend mooie kerkstkaart Marcella!
    Groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi,

    Wauw, das een kei leuk kaartje.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een schattig Magnoliaatje is dat..ook de voorkant heb je prachtig gemaakt, een geweldige mooie kaart !
    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Marcella wat een gezellige kaart is dit geworden. Leuk dit model. Heel mooi gemaakt. Groeten Grijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zorg jij nu maar dat het goed verkoopt in je winkel, hopelijk is dat het geval! Bloggen komt wel weer Marcella
    je moet vooral in de schaarse vrije tijd leuke dingen doen! Je trapjes kaart is enig! En dat stempeltje wat om eem
    n hoekje kijkt vind ik ook zo gaaf! Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Marcella,

    Mooie kaart geworden. Leuk om te zien dat iedereen zijn eigen invulling aan dit model geeft.
    Dat glurende Magnolia meisje is schattig.

    Groetjes,
    Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Sjonge, dit is wel weer een heel gaaf kaartje met de trapjes. Staat ook op mijn lijstje van to do...
    Misschien na de Sint..
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ziet er prachtig uit.
    Mijn complimenten.
    Fijne dag en groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat is die weer ontzettend leuk en mooi.
    Gaaf met de trapjes en de stempeltjes passen er goed bij.
    Prachtig gemaakt Marcella.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie trapjeskaart, Marcella.
    Leuk dat Magnoliaatje wat om de hoek kijkt.

    Liefs, Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Marcella,
    Ik heb je kaart al gezien deze week maar nog geen tijd gehad om te reageren!!
    Wat issie mooi én... ik herken papier waar ik morgen ook nog mee aan de slag zal gaan ;)
    Werkse maar weer deze drukke dagen voor Sint!
    Liefs, Linda

    BeantwoordenVerwijderen