vrijdag 20 februari 2015

Wel heel vrolijk......

 Hoi Hoi
Jeetje gewoon weer een week niet op blogger geweest schaam schaam
en ook mijn kaartjes maken ligt nog een beetje stil .
ik had van de week een kaartje nodig en was hier aan begonnen en dat werd dus echt helemaal niks .
Dus maar gauw gestopt .............en opeens gisteren middag (met mijn vriendin aan de knutsel ) hem toch maar afgemaakt .........Ergggg simpel maar wel lekker vrolijk toch ???
 Ja ik zit nog steeds iedere avond te haken
dit hier is weer een stukje van de Cal van 2015
en ik ben ook aan die van 2014 begonnen zal ik van de week laten zien
die schiet ook al lekker op .
Groetjes Allemaal en bedankt dat je toch nog even hier langs bent geweest.
Marcella

17 opmerkingen:

  1. Ik vind je kaart geweldig. !!
    Mooi die felle kleurtjes.
    Fijn weekend
    Gr Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Marcella. Heel herkenbaar!. Je kaartje is heel leuk geworden. lekker lente! met die gele kleur en die katjes zijn enig. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Marcella,

    Ja, heel herkenbaar, van het bloggen. Gebeurt bij mij soms ook.

    Je kaartje straalt lente uit. Kunnen we het ogenblik goed gebruiken. (hier regent het) :)

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Marcella,
    wat een vrolijke kleurtjes, mooi met de French cats..prachtige bloemen, een mooi geheel..
    Ook je haakwerk ziet er prachtig uit!
    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Marcella.

    Ach daar hebben we allemaal wel eens last van toch!!

    Je kaartje is prachtig, heerlijke lente kleurtjes.
    En je haakwerkje ...super...

    Groetjes Giny
    http://gibaswenskaarten.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijk stukje lentegevoel, leuk in dat knal geel met die bloemen!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Marcella je kaart is geweldig! Mooie kleuren en een heerlijk lentegevoel :) Knap hoor dat haken! Daar zit heeeel veel werk in!
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een week niet op blogger, foei! :)
    Maar met dit kaartje maak je gelukkig alles goed, zo vrolijk en lenteachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk kaartje, Marcella.
    En je haakwerk schiet ook lekker op!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heerlijk lente-achtig kaartje en je haakwerk is schitterend MMarcella!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Marcella,

    Mooie kaart. Laat de lente maar komen.Leuk die gele bloemetjes bij die verliefde zwarte poezen.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat een prachtige kaart
    heerlijk die zomerse kleuren

    ook je kaart uit de vorige post vind ik erg mooi

    Fijn weekend
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Super vrolijk is je kaart Marcella, maar je haak projecten vind ik ook helemaal geweldig, ook zo mooi van kleur.
    Ik ben benieuwd hoe het eruit ziet als het klaar is.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Bij het bekijken van je kaart voel je al meteen de lente.
    Komt vast door de kleur, want bij de voorjaarsbloeiers zit ook heel veel geel.
    De zwarte poezen komen er mooi op uit.
    Erg leuk, je vrolijk kaartje.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Marcella lekker bezige geweest die kaart met de poesjes vind ik heel grappig en je haken werk helemaal top.
    Groetjes Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heel herkenbaar... Soms lukt het gewoon even niet om te freubelen of te bloggen, volgens mij hebben we daar allemaal wel eens last van. Je hebt er inderdaad een lekker vrolijk kaartje van gemaakt. Helemaal leuk!!!

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Het is een supervrolijke kaart! Maakt toch niet uit of het eenvoudig is??
    Deze wordt vaak goed ontvangen!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen