zaterdag 23 mei 2015

Haken .....en kaartjes.

Hoi Hoi
Jeetje alweer zo lang niet op blogger geweest schaam schaam .
Ik heb het het haakvirus te pakken kan bijna niet meer stoppen .
gaat wel weer over hoor en dan komen er vast weer kaartjes .
Ik maakte twee forever friends beertjes
en vond ze zo leuk
dat ik er nog een haakte en met lichtblaauw erbij heb je toch een super leuk babykado voor een jongen .
Dus ook nog maar een keer een roze versie maken .

 Ook heb ik van de week een hoop snelle Woesel en Pip kaartjes gemaakt omdat ....
 Het vandaag in het dorp Woesel en Pip middag is ???
Nou wij zijn er klaar voor hoor ...........
Een fijn pinksterweekend
Groetjes Marcella

11 opmerkingen:

  1. Aaaah...wat een lieffies. Mooi gemaakt, Marcella.
    Maar ook de Woezel en Pip kaartjes zijn super gaaf.
    Nog een fijne dag gewenst en ook gezellige pinksterdagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Marcella,
    Wat leuk om jou berichtje weer tegen te komen in blogland! Volgens mij heb je het druk met je
    nieuwe winkeltje?! Lekker aan de haak...dat zal er leuk staan...misschien zijn ze zelfs al verkocht?! Een mooi e Woezel en Pip dag en je hebt een leuke serie kaarten gemaakt hiervoor!
    Fijne Pinksterdagen en lieve groetjes van mij

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterende beren gehaakt! Knap gedaan. Gaaf de Woezel en Pip collectie.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige beertjes Marcella!
    En die Woezel en Pip kaarten zijn ook superleuk.
    Je bent wel productief geweest zeg.
    Dus nu maar genieten van de pinksterdagen!

    Knutselgroetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw mooie beren.
    En de kaartjes echt supergaaf. Mag ik vragen hoe je aan die leuke plaatjes komt van woezel en pip.?
    Groetjes Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Marcella, nu snap ik waarom je al een tijdje niet meer op het blog was, je had het veel te drukmet het haken van die prachtige schattige beertjes natuurlijk. Kei-leuk hoor. En dan die schattige Woezel en Pip kaartjes, helemaal top en mooi gedaan, succes met de verkoop!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi,

    Oh, wat schattige beertjes. Die zijn kei mooi.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat zijn je beertjes mooi, zo schattig. De grijze is inderdaad een prachtig kraamcadeautje. Je Woezel en Pip kaarten zijn ook leuk geworden.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een schatjes, je beren.
    Super!!!

    Groetjes Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super mooi, wat een geduld, dat heb ik niet hoor!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een schatten zijn die beren zeg, en inderdaad ook heel leuk om als kraamkado te doen.
    Je CAS kaartje van hierboven is inderdaad helemaal niet ála Marcella, toch vind ik het een geslaagde kaart hoor.

    Groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen