woensdag 15 april 2020

Vintage Kaartje....


 Hoi Hoi 
Hier weer een kaartje om te laten zien .
Op het moment heb ik ook wat meer tijd om kaartjes te maken maar had even geen ideeën meer .
Maar op het blog van Marianne Design Challenge Blog  zag ik een leuke uitdaging 
maak een vintage kaart .
Nou maak ik die niet zo veel dus vond dat wel een uitdaging .
Ik gebruikte dit papier blokje en nog een vellentje uit een ander blok van Marianne Design 
maar heb daar geen bovenkantje meer van .
ook deze stempel sets en stans.



De bloemetjes heb ik natuurlijk weer zelf gehaakt blijf ze nog steeds leuk vinden op een kaart .





Groetjes Marcella



7 opmerkingen:

  1. Wauw, wat een onwijs mooie kaart Marcella!! Schitterende details en erg leuke vorm!
    Leuk dat je meedoet met onze challenge.
    Groetjes Gerlinde
    DT MD challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg mooi deze creatie.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaart Marcella, de bloemen maken het extra bijzonder, prachtig.
    Gezelig dat je meedoet met onze challenge.

    Groetjes
    Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaart! En die gehaakte bloemen...ben er weg van!
    Groetjes Suzan
    DT MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super leuke vintage kaart! De gehaakte bloemen vind ik echt heel mooi.
    Bedankt voor het meedoen.
    Groetjes van Henriët
    DT MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige vintagekaart Marcella, de bloemen zijn inderdaad erg mooi,
    Succes met de challenge,
    groetjes van Aniet
    DT MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige bloemetjes heb je gemaakt! Echt een mooi detail op je kaart!
    Dank je wel voor het meedoen
    Gr Wybrich
    DT MDchallenge blog

    BeantwoordenVerwijderen