vrijdag 4 juni 2021

Romantische Slimeline Kaarten.....

 


Hoi Hoi Vandaag wil ik jullie deze kaarten laten zien .
In het mooie blok papier van Craft Sensations zitten een paar vellen met deze mooie plaatjes erop .


Ze zijn zo mooi daar heb je toch verder weinig bij nodig om een mooie kaart te maken .
Omdat de plaatjes best wel groot zijn maakte ik er een Slimelijn kaart van .
De maat van deze kaart is 21 cm keer 10,5 cm .
Hier gebruikte ik een A4 vel voor 
Snij deze op 21 keer 21 cm en vouw hem dan dubbel .


Knip of snij je plaatje uit .
Omdat deze net ietsje te kort is voor mijn kaart snijd ik hem door .


De randjes bewerkte ik met bruine inkt.


Op dat stukje plak ik wat kant en een stukje ribbelkarton .
Maar je kan er natuurlijk ook een leuk lintje of ander mooi papiertje opplakken .
Nog een leuke bloem erop of een tekst is natuurlijk ook heel leuk.
Eigenlijk heb je op een snelle manier een paar hele mooi kaarten .











Gebruikte materialen.

 


Groetjes Marcella




















2 opmerkingen:

  1. Wat een mooie serie heb je gemaakt Marcella! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goede dag, ik ben nu zo blij omdat ik vandaag mijn lening van € 29.000 heb gekregen van dit goede bedrijf LAPO na verschillende oplichting van verschillende cheaters, je kunt ook contact met hen opnemen als je een snelle lening nodig hebt, neem nu contact met hen op via deze e-mail: lapofunding960@gmail .com

    BeantwoordenVerwijderen