vrijdag 23 december 2022

AdventsKalender Kerst Boom........

 



Hoi Hoi Bijna kerst dus dit keer geen tutorial van een kaart of doosje maar ik wil gewoon nog even mijn creatie voor de December Challenge laten zien .
Ik maakte deze al weer even terug .
Een advent kalender in de vorm van een boom 
Ik begon met wat punten van verschillende kleuren kerstpapier .






Toen dit allemaal netjes aan elkaar was geplakt ben ik begonnen met allemaal vakjes te maken en dit alles leuk te versieren .
Alle plaatjes en cijfers zijn van Craft Sensations.








Leuk dat je even kwam kijken bij mijn blog bericht .
Ik wens jullie hele fijne kerstdagen en een gezond en creatief 2023 







gebruikte materialen .















2 opmerkingen:

  1. Oh die is gaaf zeg, heel mooi gedaan.
    groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Slot เว็บ ตรง มองดูไม่เสริมเติมกว่า PG SLOT 2022 เว็บของพวกเรา นําเสนอเกมสล็อตที่นานัปการซึ่งจะทําให้ท่านเพลินใจได้นานหลายชั่วโมง นี่เป็นคุณประโยชน์บางประการของการเล่นเกม

    BeantwoordenVerwijderen