zondag 26 februari 2023

Konijnen op een kaart.......



Hoi Hoi 
Sinds ik niks meer hoef te maken voor Craft Sensations heb ik soms zo iets wat moet ik nu.....en dan vind ik een uitdaging altijd wel leuk .
Op het blog van 
Staat weer een leuke uitdaging een sketch en je huisdier .
Ik had nog een leuke foto van onze konijnen (Deze zijn er jammer genoeg niet meer :( )
Maar gelukkig heb ik nog een hele boel leuke foto's van ze .
Ik maakte er deze kaart mee.
Geen idee waarom ik weer op roze uit kom was eigenlijk niet de bedoeling :)




Best een lief kaartje toch ....?
Groetjes Marcella

 

3 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaart met de schattige konijntjes en het rosé past er perfect bij!
    Lieve groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zeker een lieve kaart met die leuke konijntjes. Helemaal leuk dat het een foto van eigen huisdieren is.
    Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij De Egel Marcella.
    Lieve groetjes Miranda dt De Egel

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaart, die zou zomaar voor mijn dochter kunnen zijn. Dat roze is juist een mooie toevoeging aan de kaart. Dank je wel voor jou bijdrage aan de sketch/huisdier uitdaging van de Egel. groet, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen