woensdag 12 september 2012

13...........??!!

Hallo Allemaal
Ben ik dan weer met een kaartje gisterenavond met mijn vriendin aan de knutsel geweest en heb dit kaartje voor haar dochter gemaakt ,die vrijdag 13 wordt.De kaart was bijna klaar en ik wilde er nog zo,n piep klein vogeltje op doen daar had ik stans van .Nergens te vinden ik heb normaal mijn satnsen netjes in van die magneet mappen .Dus zoeken zoeken niet te vinden .prullebak was  geleegd in de vuilnis zak in de bak aan de weg er gauw uitgehaald en vanmorgen die hele zak nagekeken  .stof zuiger zak geleegd ook niet .Bah baal daar van .........Maar ja als ik een kaart maak is het ook een giga bende als die klaar is dus eigenlijk is het niet zo gek toch............?!
Nu werken en vanavond ga ik wel weer zoeken .

Fijne dag
Groetjes Marcella

16 opmerkingen:

  1. Wat een gaaf en stoer kaartje, daar zal de jarige vast blij mee zijn

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat komt me bekend voor, als ik aan de knutsel ben raak ik ook altijd van alles kwijt, om het daarna op de gekste plekken terug te vinden. Je kaartje is ontzettend stoer,en super van kleur!!

    Lieve groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vrolijk kaartje is het geworden!

    Groetjes van Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Marcella,

    wat een schattige kaart voor een meisje van 13!!
    Lekker vrolijk!
    En wat kun je balen, he als je iets kwijt bent. Ik had het pas geleden ook en uiteindelijk lag het gewoon toch op mijn bureau. Succes met zoeken en hopelijk ook VINDEN!!

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Marcella,
    Alweer een heel VROLIJK kaartje voor een 13-jarige ☺☺☺.
    Enneh.....balen hè.....als je iets niet terug kunt vinden.
    Succes met de zoektocht.....als de vogel maar niet is gevlogen.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie stoere kaart voor een 13 jarige.
    succes met het vinden van de vogel.
    Groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een stoere meidenkaart.
    Speels en vrolijk.
    Knap gedaan Marcella.
    Liefs,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een hele leuke kaart voor een 13 jarig meisje!
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat is ie leuheuk, daar zal ze wel blij mee zijn.
    Heb je je vogel al gevonden ondertussen, jammer dat hij niet fluit.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een hele mooie kaart, hier zal ze zeker blij mee zijn. Groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dit is wat je noemt een stoere meiden kaart,gaaf zeg,dat zal het meisje van 13 leuk vinden ,de kleuren spatten er vanaf,ik vind hem echt cool,zonde van je vogeltje,die is uit gevlogen [grapje] het is zo klein dat ben je inderdaad zo kwijt.
    Lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een prachtig kaartje Marcella, wat een vrolijke kleurencombi, erg mooi!
    Hoop dat je je stansje terugvind!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Je kaartjes is zo mooi geworden, daar zal ze zeker blij mee zijn, Maar wat rot dat nu je vogeltje weg is. Ik kan daar ook niet tegen als ik wat kwijt ben, dan blijf ik zoeken, alles overhoop halen pfffffffff en dat had ik ook met het aapjes haken boekje dacht die zit bij het oud papier, Maar gelukkig kwam het toch weer tevoorschijn, en zo hoop ik ook dat jou vogeltje weer uit zijn verstop plekje komt.

    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Marcella

    Wat een gave stoere kaart voor een dertienjarige, heel mooi met die vrolijke kleurtjes.
    Je vorige kaartje is ook erg mooi en stijlvol.
    Bij mij is het ook altijd een bende als ik bezig ben en geregeld ben ik iets kwijt maar het ligt altijd wel ergens op mijn bureau, ik hoop dat je het vogeltje vind.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hij is prachtig Marcella.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen