vrijdag 14 september 2012

Een beertje van Vilt.......



Hallo Allemaal
Daar ben ik dan vandaag met nog een kaartje .kaartje van Joke had ik nl vorige week al gemaakt .
Bij Elke kaart een feestje is de uitdaging maak een kaartje met VILT .Ik dacht dus gelijk aan een beertje van vilt vroeger (12 jaar geleden ofzo ) maakte ik ook van dit soort beertjes op kaartjes niet met dat mooie scrappapier van nu en ook niet met al die bloemen .Maar wel zo,n genaaid beertje van vilt .
Het is ook heel makelijk te maken je knipt een rondje van vilt en voor het neusje en oortjes en handjes kleine rondjes .
je maakt met garen een stiksteekje in de rondte en trekt dit aan een piep klein beetje vulling erin  neusje het zelfde en dat naai je dan op het grotere rondje  oortjes ook zo en handjes ook .De oogjes zijn zwarte kraaltjes en het neusje is zwart DMC garen .Bij de wangen wat rouge.Ik heb het opgeplakt met 3D kit.
Het Beren kopje is niet dikker dan de bloemen .dus kan nog in een envlop.

De boompjes en creme kleurige bloementjes zijn van hetzelfde vilt.

Met dit kaartje wil ik dan dus graag mee doen met de uitdaging .

Fijn weekend allemaal
zal even geen kaartje meer plaatsen morgen werken en verjaardag en zondag met mijn dochter naar de beurs in Rijswijk Heb er zin in...........................

Groetjes Marcella

36 opmerkingen:

  1. Nou Marcella, Je hebt zelf weer overtroffen. Dit is een echte winnaar! Veel plezier morgen in Rijswijk. Ik ga morgen met mijn moedertje. Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Marcella,
    Wat is dit kaartje leuke en zó schattig met het beertje van vilt...
    Mooie kleuren..heel mooi papier..SUPER.

    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oooooooh Marcella wat is ie leuk zeg.
    Dat beertje is zo cute.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Marcella wat een kunstwerk.
    Hoe schattig dat beertje.
    Poef simpel te maken zegt ze dan. Bedankt dat je de uitleg erbij gedaan hebt, maar 'k weet niet of ik de moed ga hebben om het uit te proberen.
    Hiermee moet je toch wel uitgekozen worden.
    Succes met de challenge.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Vergeet ik nog wat te vragen.
    Met wat plak jij dat kralenkransje vast?
    Ik heb het ook en 't is zo fijntjes dat het moeilijk te doen is zonder dat je lijmresten ziet.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw Marcella, wat een prachtig kaartje. Zo lief dat beertje en leuk die vilten details! Volgens mij is dit ook een winnaar!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schattig kaartje!
    Het beertje is heel erg leuk.

    Groetjes van Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauwww Marcella
    wat een schattig kaartje, geweldig leuk gedaan

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallooooooo.....wat een SCHITTERENDE knuffelkaart is dit Marcella.
    LIEF dat beertje met roze wangetjes ☺☺☺.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Waaauw wat een leuk beertje Marcella!
    Je kaart is schitterend mooi!!

    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat is dit een schitterende kaart.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. super mooi kaartje, wat een leuk idee met zo'n vilten beertje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik ben het helemaal met Cindy eens Marcella wat een prachtige kaart,je hebt jezelf zeker te weten overtroffen,wat is het toch heerlijk om bij jouw langs te komen op je blog.
    Ik vind het jammer dat we elkaar niet zien in Rijswijk,maar je weet maar nooit ooit ooit komen wij elkaar tegen.Jij ook veel plezier een zondag.
    Lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Och Marcella wat heb je nu toch weer voor iets moois gemaakt. Daar smelt mijn hart van he, weer zo'n lief beertje. Heeeeeeel mooi gedaan

    groetjes joke

    En veel plezier op de beurs.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ben er gewoon even stil van...wat een geweldig mooi kaartje! Zo origineel met dat beertje, ik voel gewoon een "nieuwe" trend :) Een workshopje zou ook leuk zijn ;) Mooi papier/kleuren...nou ja, alles is gewoon mooi.

    Fijn dat je meedoet met
    elke Kaart een Feestje!

    Warme groet, Renata

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een schattig kaartje, super leuk en heel mooi! Geweldig beertje!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ooooh wat een super mooi, lief kaartje, een bjoetie!

    Lieve groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Marcella,volgens mij ben je de winnares van deze challenge,wat een súperleuke kaart,geweldig idee.Inderdaad maakte ik ook van die kaarten met vilt en vliesofix vlgs mij,maar dit is echt een hele leuke moderne versie van toen,ben er gewoon verliefd op,hihi groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  19. ps ik riep net mijn dochter erbij en die was ook meteen van: "ooh en aaah!!"Leuk toch,nieuwe hype??? nog meer groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een mooie kaart en wat een lief beertje,krijg ook
    meteen zin om mijn vilt uit de kast te halen.
    En jou beschrijving is heel duidelijk,dus morgen lekker met vilt
    aan de slag.

    Groetjes Christina

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ha die Marcella,
    wat een leuke en originele kaart zeg!! Echt een toppertje, misschien winnaar of top 3 plaats. Ik vind hem echt geweldig! Lief van je dat je beschrijft hoe je het doet, wie weet ga ik het ook eens proberen.
    Ben trouwens bang dat je helemaal gelijk hebt en dat ik de neiging om kaartje te maken en te bloggen niet kan onderdrukken.... je kent me al aardig goed zeg!
    Groetjes en een goed weekend gewenst!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ooooh Marcella, wat een droppie! Super schattig kaartje, helemaal TOP!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. wat heb je dat gaaf gedaan, ik denk ook een winnaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een prachtige kaart. En wat zit er wat op !! Leuk gedaan. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hallo Marcella,
    Wat ziet dat er geweldig mooi uit. Knap hoor zo,n beertje.Voor mijn heb je al gewonnen.
    Groetjes Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wauw wat een super mooie kaart en ik ben helemaal weg van de schattige beertje en die heb je ook nog zelf gemaakt, klasse hoor!! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  27. wauw als deze niet wint hoeft er niemand meer mee te doen toch?????????????????
    hij is echt suppppppppppper.

    groetjes rian

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hoi Marcella

    Wat een LIEF kaartje met dat schattige beertje. Dat is wel een heel fijn werkje zeg.
    Dit is vast een winnend kaartje.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Oohhh wat een super super super lief kaartje, heel mooi!!!!!
    Bedankt voor het meedoen bij EKEF!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat een pracht van een kaartje en wat lief dat beertje.
    Groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  31. wowwwww mArcella, die is echt helemaal te gek!!!!!!!!
    Heel veel succes met onze uitdaging bij elke Kaart een Feestje!

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Geweldig wat een super mooi en lief beertje.
    Echt heel lief en mooi.
    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wat een prachtig kaartje een terechte winnaar.
    Gr Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  34. wow Marcella I have really missed popping by your blog.I am blown away by your 3d cards they are so unique and stunning. Julie x

    BeantwoordenVerwijderen