dinsdag 10 april 2012

Dotjes van kaarten

Hallo
even een kort berichtje ik heb mijn prijs binnen die ik bij elke kaart een feestje had gewonnen .
Het is opgestuurd door nellie snellen ze heeft ook nog wat in het boekje geschreven .echt helemaal leuk .ben er al aan begonnen maar moet nog even flink oefenen .het zijn kaarten met gaas ertussen  en daar maak je druppels op eventueel volgens de patroontjes in het boek .maar ik had gisteren een beetje de bibbers ha ha .
zo gauw mijn kaartje af is laat ik het zien .

Groetjes marcella

4 opmerkingen:

  1. Je maakt me al nieuwsgierig Marcella.
    't Ziet er een leuke prijs uit, daar zal vast weer wat mee kunnen maken.
    Knutsel ze.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke prijs Marcella
    heel veel plezier ermee, ik ben benieuwd wat voor moois je er mee gaat maken
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er leuk uit!! Ben benieuwd!
    groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke prijs Marcella ik hoop binnenkort te zien wat je er van gemaakt hebt groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen