maandag 23 april 2012

Even geen kaartje




Hallo

even geen kaartje mijn handen jeuken om een kaartje te maken.maar heb even geen tijd .
Maar zo als beloofd even een foto,tje van de corso markt .Het weer was vreselijk, koud ,nat en  wind .
Maar de tweede dag hebben we onze kraam verhuurd aan een andere stand houder en stonden we lekker samen in de winkel .Geen spijt van gehad want het regende echt de hele ochtend .
Ik heb nog wel wat kaartjes verkocht maar niet zo veel als anders.

Ook ben ik nog steeds aan het haken .weet niet niet wat het gaat worden maar dat komt vast wel goed ..


Groetjes en ik hoop weer snel terug te zijn met een kaartje
Marcella

4 opmerkingen:

  1. Wat zag je kraam er gezellig uit Marcella o ik zou zo graag ook weer kunnen haken,jij maakt er zulke mooie dingen van .Ik ben benieuwd naar het resultaat van de lapjes die je ons showt groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die lapjes zien er mooi uit, dus zal best iets leuks gaan worden.
    Ben benieuwd!

    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Marcella, wat mooi gehaakt, en heb ook eens even verder gekeken op je blog, je maakt heel leuk dingen. Bedankt voor je reactie op mijn blog en dat je me bent gaan volgen, natuurlijk volg ik jou ook.
    Tot snel weer.
    Groetjes Kizzy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat ziet er een leuk kraam uit Marcella.
    Dat je wat minder kaarten verkocht hebt dan anders, zal niet aan je kaarten liggen, maar door het slechte weer waarschijnlijk veel minder mensen die buiten komen.
    Volgende keer meer geluk.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen