vrijdag 26 juli 2013

Easel Kaartje........voor.........??!!!


Hallo Allemaal

Dit keer mocht ik de Challenge bedenken voor het Hobby Home Blog best lastig hoor .......
Ik heb er een kleuren uitdaging van gemaakt .
Gebruik dus deze kleurtjes op je kaart ..........
Doe gezellig mee je hebt twee weekjes de tijd .


Ik heb er een easelkaartje mee gemaakt en een hoop stansen gebruikt .
de labeltjes zitten er los in en daar kan eventueel later nog wat opgeschreven worden .
Het stempeltje heb ik al vaker gebruikt maar vind haar ook zo leuk .........toch ???

Ook loopt er bij EHI  een uitdaging ALLES MAG en daar heb ik dit kaartje ook als voorbeeld voor .
Je kan daar nog meedoen tot volgende week vrijdag ochtend .


Fijne dag
Groetjes Marcella

11 opmerkingen:

  1. Hoi Marcella,
    Jij kan zo goed met allerlei kleuren werken! En al pak ik snel de rustige tinten ik vind het knap hoe jij altijd zo kleurrijk alles bij elkaar kan zoeken
    Het is weer een topper! een hele fijne dag en liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Marcella,
    Wat een heerlijke, vrolijke kaart, alle kleurtjes mooi gecombineerd, super ingekleurd en..heel mooi afgewerkt...liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een super prachtige creatie heb je gemaakt en alles gaaf verwerkt met je versieringen!

    Gr Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een schoontje en erg vrolijk met deze kleurtjes.
    Leuke details allemaal.
    Knap gemaakt Marcella.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow, wat een geweldige kleurenexplosie heb je gekozen Marcella! Prachtig, wat een bijzonder mooie kaart is dit weer geworden! Er valt van alles op te ontdekken, echt heel gaaf gemaakt!

    Groetjes en een fijn weekend!
    Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo gaaf, Marcella! Wat een vrolijkheid. Het model, de kleuren, de afbeelding.... Ik vind het een topcreatie. En die voor Cynthia.....SUPER bedacht!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke uitdaging heb je bedacht. Heerlijk met die mooie vrolijke kleuren. en je kaart is schitterend.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  8. I love your card Marcella .The design and embellishments are beautiful, Julie x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. waaaauw, wat een prachtige kaart ! heel erg geslaagd hoor ! top, al die vrolijke kleurtjes bij elkaar !ik kan me best voorstellen dat het een echte uitdaging was. je bent er helemaal in geslaagd
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Marcella,
    wat een leuke uitdaging bij hobbyhome. En wat een mooie inspiratie heb je gemaakt. Ik doe je het niet na! Super mooi dus.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een prachtige kleurrijke kaart Marcella!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen