woensdag 3 juli 2013

Smaken verschillen .....??!!






Hallo Allemaal

Hier wat kaartje die ik zelf mmmmm niet zooo vind ha ha .
Ik verkoop mijn kaartjes tegenwoordig in de winkel  en de kinderkaartjes zo als je daar ziet van cars en thomas de trein doen het altijd heel goed. Het eerste kaartje met Zee erop maakte ik gisteren avond en het plaatje is schattig maar de kaart mmmm vond hem zelf niet zooooo .Maar ik zet hem net in de winkel en kaartje is al verkocht ,smaken verschillen gelukkig .
de kaartjes met 40 heb ik een keer in opdracht gemaakt .De uiltjes zijn van een stikervel (eigenlijk voor op je fiets ) en die vind ik dan toch wel heel leuk .en ze zijn super snel gemaakt .

Het giet hier al weer de hele ochtend  mijn dochter moet nog twee weekjes naar school en dan heeft ze ook vakantie .
en hopen dat het weer dan toch wel beter gaat worden .
Fijne dag
Groetjes Marcella

20 opmerkingen:

  1. Hoi Marcella
    wat een prachtige kaarten heb je gemaakt, en allemaal zo verschillend.

    zo zie je maar dat smaken verschillen en dat is maar goed ook ;)

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Marcella,
    Ze zijn allemaal heel erg leuk geworden, je zeekaart is een plaatje en gelukkig dat smaken verschillen, anders maakten we allemaal hetzelfde..liefs van Ans

    Jammer, nog steeds géén knoopjes bij onze Action...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Marcella,
    Gelukkig maar dat de smaken verschillen, en wat super dat jij je kaartjes zo kan verkopen. Bij mij wordt de berg maar hoger en hoger, hihi En dat weer....het is toch bagger... hier giet het ook maar ja hemelsbreed wonen we ook niet zo ver bij elkaar vandaan, hihi. Als we geen zomer krijgen hier, word het toch een reisje buitenland, daar maar zon halen.
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gelukkig dat smaken verschillen. Leuke kaarten ook en ook verschillend. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kaartjes allemaal Marcella!
    Gelukkig dat smaken verschillen.
    Ander wil iedereen dezelfde kopen.

    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Inderdaad voor de verkoop maak je best veel verschillende kaartjes, want smaken verschillen.
    Ik merk het zelf ook.
    Wat is nou de leukste, 'k zou het niet kunnen zeggen.
    Allemaal mooi.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  7. het zijn allemaal mooie kaarten de kinderkaarten zijn zo vrolijk en het hart is super chique! de bovenste vind ik ook super mooi en geen wonder dat je het meteen verkocht! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi,

    Je kaartjes zijn toch heel leuk en mooi.


    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Toch vind ik ze wel leuk! En zo verschillend! Wat een goed idee dat je de kaarten in je winkel te koop aanbiedt en dan zie je natuurlijk helemaal dat smaken verschillen. Wat jij dan zo zo vindt, vindt een ander juist weer heel mooi!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. mooie kaartjes, persoonlijk vind ik het vintagekaartje wel heel erg mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik vind vooral de eerste erg mooi. Ik vind het plaatje zo leuk, en ik ad hem straks in mijn hand en heb het niet gekocht in de winkel, omdat et toch niet helemaal mijn smaak is. Ik heb het plaatje ook al vaker voorbij zien komen bij andere en steeds heb ik zoiets van ohh wat mooi! Ik geloof best dat cars en thomas de trein de deur uit vliegen, print jij de plaatjes of hoe doe je dat? Ik verkoop mijn kaarten ook o.a. In een winkel en merk echt dat mensen een totaal andere smaak hebben als ik. Toch probeer ik neel dicht bij mezelf te blijven omdat ik geen machine ben die kaarten maak. Dus er ook mijn ei in kwijt moet kunnen, als je snapt wat ik bedoel ;-)) fijne avond groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtige kaarten zijn dit weer.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Hoi

    marcella er is niks mis mee en gelukkig willen mensen verschillende kaarten,de een heeft liever c.a.s. en de ander lekker vol of er tussen in.
    Dan heb je wel altijd iets en zeker nu je ze mooi in de winkel kan zetten.

    Straks heb je nog te kort.

    gr. Mia

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Die kaart ziet er helemaal niet verkeerd uit, Marcella. Maar soms zien we het gewoon zo, gelukkig maar zien andere door hun ogen en komt het allemaal wel goed. Vind het wel leuk dat ze verkocht worden in de winkel,zo komt er weer ander geld voor hobbyspullen.
    Groetjes

    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Schitterende kaartjes, Wat leuk dat je ze in je winkel verkoop. Ik denk dat wij soms te kieskeurig zijn. Je vorige kaart is ook schitterend.
    Gr. Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Woww dit is een lust voor het oog, prachtige kleuren heb je gebruikt. Je kaartjes zijn echt superrr...

    Gr Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooie serie kaarten heb je gemaakt Marcella. Groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Gelijk heb je om je kaartjes zo te verkopen Marcella! Ze zijn zo mooi en geweldig leuk gemaakt...zoveel verschillende smaken, dus ja, wat jij niet zo mooi noemt vind iemand anders super... Succes!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Het zijn leuke kaartjes Marcella en wat leuk dat je ze in je winkel kan verkopen.
    Zou ik ook wel willen maar ja heb geen winkel hihih
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  20. ook de kaartjes die je zelf niet zo leuk vind zien er toch heel leuk uit......gelukkig maar dat we allemaal verschillend zijn je hebt ze toch mooi verkocht.
    Fijne dag, liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen