donderdag 3 mei 2012

Baby Kaartje




Goedemorgen allemaal
Bedankt weer voor de leuke reactie,s op mijn vorige kaartje ik  ga bijna naast mijn schoenen lopen ha ha .
Ik lees net dat ik bij Elke kaart een feestje met mijn kaart in de top 3 sta LEUK LEUK .

Gisterenavond dit kaartje gemaakt ging niet helemaal lekker maar het is dan toch nog wat geworden .Ik wilde er een keer geen bloementjes op doen en dat is best lastig ............Die vlekken zijn geen vlekken maar dat is een stempeltje en heb ik met distress inkt gedaan .

Fijne dag allemaal weer
Groetjes Marcella

13 opmerkingen:

  1. Ha Marcella, je krijgt gewoon alle eer die je toe komt hoor! Want ook dit kaartje is weer geweldig mooi.
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gossie possie je gaat lekker !!!! je doet het heél goed Marcella leuk hoor bij de top 3 en je hebt het ook verdiend.Deze kaart is ook weer prachtig en wat leuk verzonnen met dat stempeltje wat net vlekjes geeft ik vind hem weer super
    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Marcella,

    Gefeliciteerd met je plaatsje in de top 3 van elke Kaart een Feestje.
    Je kaartje was ook weer zo leuk.

    En je zegt dat het nu niet zo lekker ging, nou wat mogen we dan verwachten wanneer het wel lekker gaat?
    Ik vind hem weer super geweldig mooi en zo schattig.
    Prachtig gedaan Marcella.
    Groetjes
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Marcella, gefeliciteerd met je top 3 plekkie!
    Dit kaartje vind ik ook weer super leuk.
    Liefs Kizzy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. van harte met je top 3 plek Marcella en helemaal verdiend:0)
    Dit is ook weer zo'n schatje!
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Marcella,dit is echt een snoezig kaartje.
    van welk merk is die hekjes stans?

    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Marcella

    Van harte gefeliciteerd met je plaats in de top drie.
    Wat is dit een superschattig kaartje, heel mooi.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schatje.
    En betreft de kerstkaartjes, doe ook mee op het ccws blog.

    Groetjes miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauwwww wat een super lief en mooi kaartje Marcella
    en natuurlijk gefeliciteerd met je plaatsje in de top drie!!!
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gefeliciteerd met je top3. Je hebt het verdiend hoor want je kaartje is prrrachtig.

    Groetjes,
    Neltine

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een schattig babykaartje!! Gefeliciteerd met de top 3 bij EKEF!!
    groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen