zaterdag 5 mei 2012

KERST ...??!!!







Hallo Allemaal
En welkom voor mijn nieuwe volgers Leuk dat jullie erbij zijn en ik kom zeker ook bij jullie kijken.

Vandaag naar een grote kindermarkt geweest .,en weer wat leuke dingen gekocht voor de hobby .Het was wel erg koud maar gelukkig is het wel droog gebleven .

Nu dan een kerstkaartje (bedankt voor de tip miranda)
gemaakt met een  sketch hij is van christmaschallenges.blog en eigenlijk een goede reden om iedere twee weken mee te doen ,dan zou ik ook op tijd met mijn kerstkaartjes zijn.

Ik heb mijn haaknaald weer eens gebruikt en tilda ingekleurd met mijn derwent potloden.Wat kantjes en een lintje en de bloemen weer met mijn joy stans

Hoop dat jullie hem leuk vinden
Fijn weekend verder
Groetjes marcella

18 opmerkingen:

  1. Marcella wat is dit weer een mooie.
    Dat haakwerk is er prachtig bij.
    Superknap gemaakt.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind hem echt geweldig. Toch eens kijken of ik dat halen ook voor elkaar kan krijgen. Heb het nog nooit gedaan, dus dat word een leuke uitdaging :D

    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtkaartje weer Marcella!
    Zo'n kerstkaart in zachte tinten is echt heel erg geslaagd!
    En ook zo ontzettend leuk met de gehaakte randjes erbij!!!

    Veel Liefs
    Naomi

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je kerstkaart is prachtig,leuk met je gehaakte randje.
    En mooie zachte kleuren.
    Groetjes ria.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een hele mooie kerstkaart Marcella, en die gehaakte randjes passen hier perfect bij!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ha daar is het gehaakte randje weer, ik vind het zo leuk he! En de kaart is echt weer zo mooi.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooi kerstkaart!! En het gehaakte randje is natuurlijk helemaal toppie!!
    groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige kaart Marcella.
    liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Marcella,wat een lieve kerstkaart en wat heb je die randjes mooi gelijkmatig omhaakt,petje af hoor!! Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Schitterend kaartje Marcella
    en zo mooi met dat gehaakte randje erom

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige kaart Marcella ja ik weet het het is misschien een beetje eentonig als ik dit zeg, maar het is nu een maal zo je kaarten zijn prachtig. Bedankt voor je lieve berichtje over mijn foto zo ben ik echt liefs corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een superkaart en wat heb je mooie kleuren heb je gebruikt! Helemaal geweldig. Fijn weekend verder, groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wow, wat een prachtig kaartje Marcella. Leuk met die gehaakte randjes!! Zou je onze sketch van je blog willen halen? Dit staat in onze regels die je kunt lezen op ons blog. Het zou jammer zijn wanneer je geen kans maakt op de leuke prijs.
    Groetjes, Renata.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hij is super Marcella.
    Leuk dat je ook mee hebt gedaan met de Challenge.
    Zo heb je straks toch alvast een lekker voorraadje.

    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een beauty ;o) Leuke stempel en zo gaaf dat gehaakte randje ...
    Leuk dat je mee hebt gedaan bij CCWS.

    Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hallo Marcella,
    Een PRACHTIG kerstkaartje waar je echt wel WARM van kunt worden.....SUPER ☺☺☺.
    Nog een fijne ☼-dag toegewenst.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Marcella

    Wat ben je weer lekker aan het haken geweest, het is een prachtkaart, ik vind de kleurtjes erg mooi.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Marcella,
    Via, via kom ik op jouw blog terecht. Wat een fantastische kerstkaart heb je gemaakt. Zo leuk met die gehaakte randjes erom heen. Het ziet er voor mij, als beginnend haakster erg ingewikkeld uit. Maar wat geeft het een leuk effect. Nog maar even flink door oefenen dus met haken. hahaha.
    Ik heb je vorige kaartjes ook bekeken en die zijn ook allemaal zo mooi. Daarom ben ik maar volger bij je geworden dan kan ik nog eens vaker bij je komen kijken.
    Groetjes Mirande

    BeantwoordenVerwijderen