vrijdag 18 mei 2012

Kerst ....2


Goedemorgen
daar ben ik dan eindelijk weer eens met een kaartje
weer een kerstkaartje ik vind het wel een leuke uitdaging bij christmaschallenges.blogspot en ga proberen iedere keer mee te doen zodat ik ook eens op tijd mijn kerstkaartjes af heb .
Ik heb er niet te veel poespas op gedaan met al die papiertjes is die al druk genoeg .
papier komt uit een kesrtblokje (ben even niet thuis heb de naam niet bij me)
Bloem is mijn nieuwe stans van joy.de stempel is al wat ouder en was mijn eerste kerststempeltje .

Groetjes Marcella

14 opmerkingen:

  1. Hij is super leuk Marcella.
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig mooi Marcella.
    Leuk stempeltje ook.
    Nu het zonnetje eens schijnt heb ik het wat moeilijk om naar kerstkaartjes te kijken, maar je hebt groot gelijk dat je er al mee bezig bent, dan ben je vast op tijd klaar met je voorraadje.
    Een fijne dag nog.
    Al wat beter met je mannetje?
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je weer een mooi papier gebruikt bij je schattige stempeltje Marcella en wat is die bloem van Joy super zeg, een prachtig geheel weer. liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit is ook weer een schatje. Wat leuk. Ik heb vandaag lekker een extra dagje vrij, ik ga zometeen ook aan de knutsel! Liefs, cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk en lekker vrolijk kerstkaart is dit
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk gedaan Marcella.
    liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een leuke kerstkaart Marcella, vrolijke papiertjes heb je gebruikt!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Superleuk kerstkaartje!!
    groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Marcella

    Wat een vrolijke kerstkaart en wat een mooie nieuwe bloem, het stempeltje is echt een liefje.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Marcella,

    wat een schatje, dat afdrukje!! Heel mooi kerstkaartje! Ik vind dat je groot gelijk hebt, dat je er niet veel frutsels bij doet, anders valt het mooie papier helemaal weg!

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Beautiful card, love the image you've used and the gorgeous flower. Thanks for joining us at CCWS
    Claire xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig kaartje Marcella! Ja als je zo iedere keer meedoet heb je een mooie stapel kerstkaarten aan het eind van het jaar! :-)
    Leuk dat je meedoet aan de challenge en veel succes!
    Groetjes Nicolet, CCWS

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ontzettend leuk kaartje, Marcella. En wat een goed voornemen om elke keer mee te doen met de challenges op CCWS! Tot de volgende keer weer :o)

    Groetjes...

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooie kaart ;o)
    Leuk dat je mee hebt gedaan bij CCWS ...

    Janneke

    BeantwoordenVerwijderen