zondag 13 mei 2012

Love.....




Hallo Allemaal
Daar ben ik dan eindelijk weer eens beetje druk gehad manlief al een paar dagen ziek .Dus ik moest veel in de winkel staan .Dochter nog vakantie dus even geen tijd voor de kaartjes.
Dit kaartje heb ik vorige week al gemaakt
Er is een nieuwe uitdaging bij eenhoopinspiratiechallenge.blog maak een kaart met de kleuren
rood rose geel en bruin pffffff vond hem best lastig en ben ook niet zo tevreden ,maar jullie gaan vast meedoen en maken een super kaart .

Vanmorgen kreeg ik deze zelfgemaakte zeepketting van mijn dochter lief he .....ze heeft er twee kleine vogelhuisjes van zo,n knipvel bij gemaakt .
En van mijn man kaartjes voor de TOPPERS ha ha moest wel erg lachen ben niet zo,n topper fan en zei laast nog tegen mijn vriendin dat hoef ik niet heen ........Mijn zoon had een cd van de toppers kom ik een beetje in de stemming .ben benieuwd ????!!!!!

Ben nog wel aan het haken het gaat maar een kussen worden ,alles zit nu aan elkaar nu alleen nog een hoes erbij maken .

Maar..........Ik ga nu nog even een kaartje maken die heb ik morgen nodig .
Fijne avond Groetjes Marcella

14 opmerkingen:

  1. Een echte cool kaart leuk hoor.
    En het haak werk ziet er ook goed uit.
    En een leuke zeep ketting het kan niet op .
    En dan .......... de Toppers hahah bij zou je er ook niet blij mee maken hoor

    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het een superkaart, ook al ben je zelf niet zo tevreden. Hij is heel leuk geworden! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha Marcella,

    ja, toen ik de uitdaging zag dacht ik ook: wauw, wat een combi van kleuren, hoe doe ik dat???? Maar het is ook jou gelukt. Heel erg leuk.
    En wat leuk dat je van je dochter zo'n mooie zeepketting hebt gekregen. Lief!
    En die kaartjes van de Toppers...wil je man er graag zelf heen??? Hihihi. Zo kreeg ik een keer een ijsmachine van mijn man en niet omdat ik die zo graag wilde....
    Groetjes,

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind het een prachtig kaartje Marcella!
    Groetjes Rachel

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Marcella,toch goed gelukt dat kaartje??En geef je dochter ook maar een compliment van mij,wat heeft ze dat goed gemaakt zeg,dat is een moederdagcadeau om te koesteren! Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een heel mooi kaartje Marcella, toch goed gelukt met die kleuren vind ik!!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi gedaan Marcella.
    liefs,Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nou Marcella jij bent zo'n kei in het kaarten maken dan krijgen wij het ook moeilijk met de challenge van E.H.I ik vind die van jou goed geslaagd hoor !!Ik vind hem prachtig Succes met het kussen. Wat heeft je dochter een leuke ketting gemaakt zeg lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig kaartje Marcella.
    prachtige kleuren combinatie.

    groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je bent wat de kleuren betreft erg goed geslaagd!! En voor de rest ook!! Zo leuk die postzegels erbij en het gescheurde papier! Supers!
    groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Marcella, via via ben ik op jouw blog beland en heb je creaties bekeken. Dat ziet er allemaal super uit. Wat maak jij mooie kaarten zeg. Helemaal top! Ben ook gelijk volger van je geworden.

    Groetjes, Alette

    BeantwoordenVerwijderen
  12. geweldig leuke kaart Marcella!
    wat ben je heerlijk verwend en och misschien word je na de show wel fan van de toppers:0)
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een supermooie en stoere meidenkaart.
    Heel mooi in deze kleuren.
    Dit heb je weer prachtig gemaakt Marcella.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuk kaartje!
    Mooie kleuren en leuk met het hekje erbij!
    Het is een leuke meisjes kaart en toch ook nog stoer!
    Een geslaagde combinatie!

    Veel Liefs
    Naomi

    BeantwoordenVerwijderen