vrijdag 4 mei 2012

Boksen ...??!!!!





Hallo Allemaal

Hier ben ik weer met een sport kaartje dat is dit keer het thema bij Elke kaart een feestje
en ook moet je deze sketch gebruiken .Ik vind het altijd erg leuk om met een sketch te werken .
Tilda is aan het boksen en mijn dochter had ooit van die oranje bokshandschoenen dus heb ze ook maar in deze kleur gemaakt.
De bloemen zijn met een stans van crealies wat lintjes etc.
Kreeg hem niet zo goed op de foto komt vast door dat trieste weer .

Groetjes weer
Marcella

14 opmerkingen:

  1. Wauwww Marcella wat een gaaf kaartje, ik ben er helemaal weg van. super kleurkeuze...heel mooi!!!
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zooooooooooo deze is mooi een schitterende kaart weer Marcella, wat ben je toch een kanjer in het maken van kaarten lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een erg mooie kaart,vind de kleuren combinatie erg leuk en een mooie afwerking met strik en bloemen!

    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Another Stunning Card Marcella. Your card is adorable I love every element you have used, the colours really stand out..... Wow... Fab....Awsome Julie x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een super leuke en stoere kaart! suc6 met de challenge!
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Marcella,
    Neeeee.....ik kom niet boksen, maar ik kom je wel uitdagen ☺☺☺.
    Regelmatig kom ik hier PRACHTIGE kaartjes tegen.....zo ook deze keer.
    Ook doe jij regelmatig mee aan challenges.
    Nu mijn uitdaging: op het blog http://crealies.blogspot.com/ staan ook regelmatig challenges en omdat jij zulke SCHITTERENDE bloemen maakt met de Crealies stansen wil ik je "uitdagen" om ook aan deze challenges deel te nemen ☺☺☺
    Alvast een heel fijn weekend toegewenst.
    Liefs Wilma.....ook namens het Crealiesteam

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig kaartje Marcella.
    liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schatje en wat heb je weer leuke kleuren gebruikt!
    Groetjes
    Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig kaartje weer Marcella!
    Leuke kleurtjes en een stoer geheel, maar toch subtiel afgewerkt met mooie bloemen!
    Heel mooi!

    Veel Liefs
    Naomi

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuk kaartje Marcella, ook je babykaartje uit vorig berichtje is supermooi!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Marcella

    Wat een leukerd, ik heb vroeger op mijn vijftiende op boksen gezeten en vond dit waanzinnig tussen al die jongens, ik wilde juist dingen doen die andere meiden niet deden,maar nu even over je kaartje want ik dwaal helemaal af, ik vind hem supergaaf en die bloemen zijn zo mooi.
    Fijn weekend.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een stoere meiden kaart.
    Helemaal geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige en stoere meidenkaart Marcella. Prachtige bloemen heb je ook gemaakt.
    Heel erg leuk dat je meedoet met de challenge van EKEF.
    Groetjes Gretha

    BeantwoordenVerwijderen
  14. PRACHTIG!!
    Geweldige kleurencombi heb je gebruikt Marcella.
    Hartstikke leuk dat je meedoet met onze uitdaging bij Elke Kaart een Feestje!

    BeantwoordenVerwijderen