maandag 28 mei 2012

craft wit en .............



Hallo Allemaal
En rood ......gisteren middag lekker weer even tijd om te prutsen man de hele dag werken kind op kamp en eerst een lange skate tocht met mijn dochter gemaakt .die ging daarna lekker de tuin in. Dus ik ben mijn schuurtje ingedoken en aan de knutsel gegaan en twee kaartjes gemaakt.
Dit is mijn eerste ik wilde graag nog mee doen bij Elke kaart een feestje met de uitdaging craft wit en een andere kleur en dat is dus bij mij rood georden .Het gestipte papier is de binnenkant van een envlop en heb ik ook als broek en shirtje gebruikt gewoon erop gestempeld en uitgeknipt .
De roosjes heb ik ook van het craft gemaakt .
Fijne dag allemaal
Groetjes Marcella

14 opmerkingen:

  1. Prachtig gedaan Marcella.
    liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie aart Marcella, alleen jammer dat de mooie bloemetjes niet zo goed uit komen op de witte achter grond.

    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een super leuk kaartje Marcella, prachtig!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is een erg leuk kaartje geworden,leuk bedacht om de thema zo uit te werken!

    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hij is weer gaaf Marcella prachtige kleuren leuke bloemen,,, en ik kan het weten ik ben zo'n spekkoper geweest om er 1 van dichtbij te bewonderen en dat doe ik nog steeds met veel plezier lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke en frisse kaart zeg!! Je wordt er blij van als je er naar kijkt! En het gepaperpiecde jurkje en broek....enig!!!
    Groetjes,

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooi kaartje Marcella
    Fijne dag
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige kaart!
    Leuk die combinatie met rood.

    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een mooi kaartje Marcella, prachtig die kleurencombinatie!!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Helemaal leuk Mercella en wat leuk dat rood bij het wit en kraft! Bedankt voor het mee doen bij Elke kaart een feestje deze week!
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Marcella,wat een frisse kleurencombi en wat een leuk idee om die stippen door te trekken in de kleding(en dat van de binnenkant van een envelop)creatief hoor!Succes met de challenge,groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke uitwerking van de opdracht Marcella! Leuke kleurtjes..
    Bedankt voor je deelname aan de uitdaging van EKEF!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Your card is gorgeous I love the bright colours and beautiful flowers.Julie x

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Marcella

    Wat is dit een schitterend kaartje, heel mooi met het stippen papier doorgevoerd in de kleding, ik vind het een vrolijk geheel.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen