donderdag 24 mei 2012

En weer anders.....???!!!

Hallo allemaal

Bedankt voor jullie reactie,s op mijn gehaakte kussen ,En inderdaad mijn dag kon gisteren niet meer stuk heb ik ook nog op het leuke blog van noortje-design
met mijn gietertje gewonnen (Oke ook met de random .........) maar hoe leuk is dat ........
En dan vandaag weer geen kaartje ben gisteren met mijn vriendin naar een workschop geweest en dit leuke kistje gemaakt je ziet het niet zo goed op de foto maar er zitten van die fietsbinnenbanden door heen geregen .

En vanavond ga ik weer zitten hoor om een kaartje te maken .

Fijne dag geniet van het mooie weer .Ik hoop dat het zondag en maandag ook zo is want dan ben ik vrij .

Groetjes Marcella

6 opmerkingen:

  1. Ohhh dat ziet er leuk uit zeg
    een echte blikvanger voor in de tuin
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ben jij toch veelzijdig marcella, je hebt de kist héél leuk uitgewerkt super hoor !!! en jullie ook lekker genieten van het mooie weer. lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. OOOOh wat prachtig zeg.
    Daar ga je de hele zomer lang nog kunnen van genieten.
    Knap gemaakt Marcella.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerde met al je prijzen en wat een leuk mandje.
    Je kussen is ook erg mooi geworden.
    Groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Marcella,

    leuk hoor! Heerlijk om ook met andere dingen bezig te zijn, toch? EN het ziet er nog leuk uit ook!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Marcella

    Wat mooi, staat vast erg mooi in je tuin, is er ook iets wat jij niet kan :))
    Ik vind het ook altijd leuk om eens iets heel anders te doen.
    Geniet van het mooie weer.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen